Belföld

Procter&Gamble: 24 raklap női higiénés termék az UNICEF Magyarország részére (x)

A P&G legújabb adománya az UNICEF Magyarország segítségével gyermekvédelmi intézmények, iskolák és kórházak számára nyújt jelentős támogatást

Budapest, május 21. – A Procter & Gamble a járvány kitörése óta folyamatosan segít globális, országos, és helyi szinteken is. A héten 24 raklap, több mint negyvenezer csomag női higiénés terméket szállítottak az UNICEF Magyarország részére, amely a termékeket gyermekvédelmi intézményeknek, iskoláknak és kórházaknak juttatja el, hogy elősegítse az iskoláskorú lányok alapvető higiéniai szükségleteinek biztosítását.

 

A járvány kezdete óta a P&G mindent megtesz, hogy partnerszervezeteivel feltérképezze, miként lehet leghatékonyabban támogatni közösségeket, segélyszervezeteket és azokat, akiket ez a globális vészhelyzet sújt. A vállalat legutóbbi termékadománya – 21 tonnányi egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási termék – a Magyar Vöröskereszt közreműködésével nehézsorsú családok, családok átmeneti otthonai és hajléktalanokat ellátó intézmények számára jutott el, segítve ezzel a rászorulók mindennapi életét.

A jelenlegi 24 raklap, több mint 13 millió forint értékű női higiénés termékadományt (Always, Always Platinum, Always Fresh&Protect) az UNICEF Magyarország hazai gyermekvédelmi intézmények rendelkezésére bocsátja, így összesen 21 intézménynek jut a felajánlott termékekből, amelyeket iskoláskorú diáklányok számára juttatnak el, hogy hozzájáruljanak a személyes higiénéjük biztosításához. A menstruációs szegénység Magyarországon többezer fiatal lányt érint, jóval többet, mint bárki gondolná, ezért a vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a járvány idején kialakult helyzetben még inkább foglalkozzon a problémával. A felajánlott termékadomány így többezer lánynak nyújt segítséget többek között az UNICEF Magyarország, a Fővárosi Gyermekvédelmi Szakszolgálat, a Pest Megyei Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat, és más intézmények közreműködésével.

„Nem hagyhatjuk, hogy a legvédtelenebb, amúgy is nehéz helyzetben lévő gyerekek legyenek a koronavírus láthatatlan áldozatai. Az elmúlt hetekben folyamatosan konzultáltunk a gyermekvédelmi intézményekkel, felmértük, hogy milyen segítségre lenne szükségük és a higiéniás termékek ezen az igénylistán szerepeltek. Köszönjük a Procter&Gamble támogatását” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

Ezzel egy időben további 19 raklap női higiénés Always termék, Old Spice deo és Jar mosogatószer érkezik a Magyar Vöröskereszthez is, amely így már többezer család számára tud támogatást nyújtani mindennapi szükségleteik kielégítésére országszerte.

Maszkot is adományoznak

„Nem tudjuk mikor ér véget a járvány, ezért igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni a rászorulók segítésének érdekében. Alapcélkitűzéseink egyike a környezetünkben élőkkel való törődés, segítségnyújtás, így a vállalat igyekszik minden erejével fellépni a járványban legjobban érintett közösségek életének javításáért” – mondta Krubl Yvette vállalati kommunikációs vezető. – A P&G csömöri és gyöngyösi gyára összesen tízezer darab egészségügyi maszkot is adományoz a környezetében működő kórházaknak, intézményeknek, így a Flór Ferenc Kórház a Lakosságért Közalapítvány ötezer, a Szociális Alapszolgáltatási Központ ezer, a gyöngyösi Bugát Pál Kórház, illetve a Mátrai Gyógyintézet két-kétezer darab maszkot kap, melyek értéke több mint másfélmillió forint.”

 

A UNICEF-ről:

Az UNICEF-et az ENSZ 1946 decemberében hozta létre, hogy ételt, ruhát és gyógyszert juttasson el a gyerekekhez. Az UNICEF mára már több mint 190 országban van jelen, 156 országban folytat humanitárius és fejlesztési programokat, ahol a UNICEF központja alá tartozó helyi irodák működnek. A fejlett országokban nemzeti bizottságok segítik a Gyermekalap munkáját, melyek a helyi törvények szerint, az UNICEF központjától független, nemzeti civil szervezetként működnek. Az UNICEF nemzeti bizottságainak (így a Magyar Bizottságnak is) célja, hogy adományokat gyűjtsenek az UNICEF gyermekvédő programjaihoz, és elősegítsék a gyermekjogok érvényesülését. https://unicef.hu/koronavirus

 

A Procter & Gamble-ről:

A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén:

Twitter, LinkedInInstagram ,Facebook.

Ajánlott videó mutasd mind

Kapufát lőtt az MSZP a balatoni népszavazási kezdeményezésével

Idén egyetlen szabadstrand sem szűnt meg, az MSZP mégis most kezdett bele a megvédésükbe, ráadásul a szocialisták a balatoni önkormányzatokat is magukra haragították. A tópart azonban valóban kiszolgáltatott a befektetői elképzeléseknek, és ezt ezen a nyáron az ellenzék is észrevette.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.