Belföld koronavírus

P&G: több mint 150 raklap termékadomány az elmúlt három hónap mérlege (x)

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a vállalat hazai segélyszervezetek számára

 

A koronavírus okozta járványügyi veszélyhelyzet elrendelését követően a Procter&Gamble globális és helyi vállalatai összefogtak, hogy a kialakult helyzetben a lehető legnagyobb támogatást nyújtsák partnerszervezeteik számára. A több mint 150 raklapnyi, közel 46 millió forint összértékű termékadomány a Magyar Vöröskereszt, az UNICEF, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint a vállalat csömöri és gyöngyösi gyáraihoz kapcsolódó helyi közösségek, civil szervezetek és környékbeli kórházak számára nyújtott kiemelkedő támogatást.

 

A veszélyhelyzet alatt az adományozás körülményei a szokásosnál jóval nehezebbé váltak, és a hatalmas termékmennyiségek szállítmányozása, kezelése és elosztása nem mindennapi szervezést igényelt. A vállalat rendkívül gyorsan reagált, és kapacitásait, erőforrásait a lehető leggyorsabban hadba állította, hogy az adományok mielőbb célba érjenek, és ott nyújtsanak segítséget, ahol arra a legnagyobb szükség van.

„A legtöbb szervezettel már évek óta szoros a kapcsolatunk, amit az elmúlt három hónap csak még tovább erősített és mélyített. – mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője. – Ugyanakkor ez a helyzet még a legfelkészültebb szervezeteket is nagy próbatétel elé állította. Nekünk, adományozóként meg kellett oldanunk a termékek beszerzését, amely egy idő után a határzárlat miatt vált körülményessé, a szállítást, a logisztikát és mindezek adminisztrációs feladatait. Ilyen nagy mértékű termékmozgatás normális esetben hosszú heteket vesz igénybe, amire a jelen helyzetben nem volt idő. A fogadó szervezetek is minden kapacitásukat a termékek befogadására, tárolására és mielőbbi szétosztására fordították. A szoros együttműködésünk tapasztalata alapján mondhatom, hogy óriási erőfeszítéseket tett minden egyes szervezet annak érdekében, hogy a rászorulók a lehető leghamarabb hozzájussanak az adományokhoz.”

 

Az elmúlt három hónap során szinte hetente érkeztek az adományok a vállalat partnerszervezeteihez, a több mint 150 raklapnyi, vagyis közel 50 tonna egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási termék (Pampers, Ariel, Lenor, Jar, Always, Discreet, Naturella, Tampax, Blend-a-med, Oral-B, Old Spice) mellett tízezer darab szájmaszk is szétosztásra került.

A Magyar Vöröskereszt segítségével a termékadományok egyrészt olyan nehézsorsú családokat segítenek, amelyeknek mindennapi megélhetése került veszélybe a kialakult helyzet miatt, másrészt a szervezet valamennyi saját intézménye, így a családok átmeneti otthonai, valamint a hajléktalanokat ellátó intézményeik is támogatásban részesültek. Az UNICEF közreműködésével mélyszegénységben élő fiatal lányok juthattak hozzá intimhigiéniás termékekhez. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platinafokozatú támogatójaként a P&G többek között hátrányos helyzetű családokon, gyermekjóléti és időseket gondozó intézményeken segített a mindennapi fogyasztási cikkek eljuttatásával. A segélyszervezetek és partnereik közreműködésével a vállalat így közel kétszázezer főnek nyújtott támogatást országszerte az elmúlt három hónap során.

„A sikeres adományozási folyamat során nemcsak az országos segélyszervezetekkel fűztük erősebbre partneri együttműködésünket, de nagy hangsúlyt fektettünk e helyi közösségek támogatására is, így legutóbb a Csömöri Szociális Alapkezelő Központ és a Katolikus Karitász Csömöri Szervezete számára juttattunk el női intimhigiéniás termékeket több mint hárommillió forint értékben.” – tette hozzá a kommunikációs vezető.

A P&G ezzel három olyan hónapot zárt, amilyenre még nem volt példa a vállalat 29 éves magyarországi létében. Az elmúlt időszak példanélküli volt az egy hónapra jutó adományozott termékek mennyiségét tekintve is.

„Büszke vagyok arra, hogy a vállalat ismét bebizonyította, hogy vészhelyzetben is képes a lehető leggyorsabban reagálni, és kapacitásunkat a helyzet által megkívánt célokra fordítani. Biztosak vagyunk abban, hogy a közel 46 millió forint értékű termékadományunk a lehető legjobb helyre került. A folyamat természetesen nem áll meg, folytatjuk, amit elkezdtünk, hiszen nem tudjuk megjósolni, hogyan és mikor ér véget ez a globális válság. Mindig azon leszünk, hogy segítsünk szükség idején, és minden erőnket felhasználva lépjünk fel a helyzet javítása érdekében.” – nyilatkozta Krubl Yvette.

 

A Procter & Gamble-ről:

A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik