Belföld

Kilencvenmillióért kutatja az MTVA, hogy mi szükség van rá

Határon innen és túl is kíváncsi arra a kormánymédia, hogy mekkora befolyása van a közvéleményre.

Kilencvenmillió forintot fordít az MTVA arra, hogy felmérje, mennyien nézik-hallgatják műsoraikat, és mekkora azok befolyása a közvéleményre – szúrta ki az mfor.hu az uniós közbeszerzési értesítőben.

A kiírás „tartalomszolgáltatást támogató közvélemény-kutatásokra” szól, a keret-megállapodás időtartama egy év, ami további egy évvel hosszabbítható. A kutatások célja egyebek mellett, hogy feltérképezzék a „közszolgálati” csatornák szerepét, megismerjék a rádiózók igényeit, elvárásait, az internetezők médiahasználati szokásait, a célcsoportok zenei ízlését.

De kutatnák azt is, hogy a határon túli területeken milyenek a tájékozódási, hírfogyasztási szokások, és milyen szerepük van ebben a magyarországi csatornáknak – derül ki a kiírásból. (Illusztráció: MTI / Mohai Balázs)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik