Belföld

Eltűnt a tüntetésről szóló tudósítás Pecina hírportáljáról

Csak a nyoma maradt.
Korábban a témában:

Nyoma veszett a vasárnapi debreceni tüntetésről szóló tudósításnak a Heinrich Pecina tulajdonába került Hajdú Online-on.

Mint korábban írtuk, a több kelet-magyarországi napilapot kiadó Russmedia ahhoz az osztrák üzletemberhez került, aki a Mediaworks kiadó tulajdonosaként 2016-ban megszüntette a Népszabadságot. Ezután a Mediaworksre – a kiadó tulajdonában lévő megyei napilapokkal együtt – Mészáros Lőrinc tette rá a kezét. Januárban Orbán Viktor bécsi látogatásakor külön tárgyalt Pecinával, akit felfüggesztett börtönbüntetésre ítéltek egy hűtlen kezelési és sikkasztási ügyben.

A Hajdú Online vasárnap rövid beszámolót közölt a debreceni kormányellenes tüntetésről, amelyen felszólalt Lukácsi Katalin kiugrott KDNP-tag, valamint a Párbeszéd, az LMP és a Momentum helyi politikusai. A tüntetés egyik szervezője azt is bejelentette, hogy a demonstrálókból közösséget szerveznek „Mi vagyunk Debrecen” néven.

A tudósítás hétfőn délelőtt már nem volt olvasható a Hajdú Online-on, a linkre kattintva „404-es hiba  –  A keresett oldal nem található” hibaüzenet fogadja a látogatókat. A cikk szövegét viszont tárolta a Google.

A Hajdú-bihari Napló című nyomtatott napilapból viszont nem tüntették el az írást, és annak online változatán, a naplo.hu címen is elérhető.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.