Vitézy Dávid a budapesti közlekedéssel kapcsolatban elmondta: örül, hogy a budai fonódó villamos építése elindult, amit nagyon fontos beruházásnak tart. Annyi panaszt azért megfogalmazott, hogy néha utasként látja, hogy lehetne jobb a tájékoztatás, vagy csak buckákon keresztül lehet átszállni a metróról a buszra, és az ember az útpálya kellős közepén találja magát, ha követi a jelzéseket. A Széll Kálmán téren keresztül jár be dolgozni, így ha itt kell átszállni, akkor szerinte lehet bosszankodni.
Az Index újságírói megpróbálták Vitézyt szembesíteni azzal a helyzettel, hogy a mostani káosz idején Tarlós István kiáll a közlekedésszervezők mellett, míg a korábbi átalakítások idején szapulta az azóta leváltott BKK-vezért. Szerinte ha azt a több mint négy évet kibírta a főpolgármesternek való üzengetés nélkül, amíg a BKK-t vezette, akkor nem most fogja elkezdeni. Még akkor sem sikerült kibillenteni ebből az elhatározásából, amikor az új BKK-vezetés ellene tett feljelentését hozták szóba, szerinte elég, hogy ezt az ügyészség elutasította.
Azt sem tartotta ízlésesnek kommentálni, hogy Tarlós Istvánnak az a Dorner Lajos ad tanácsokat havi 800 ezerért, aki a Vitézy vezette BKK-t és őt személyesen is szenvedélyesen és folyamatosan támadta.
Fotó: MTI
Az eltávolított BKK-vezér elmondta, hogy a privátszférából és külföldről is megkeresték állásajánlatokkal, de ő Lázár János és Seszták Miklósnak mondott igent.
Vitézy Dávid fél évet kapott rá, hogy miniszteri biztosként kidolgozza, hogyan kellene a MÁV-ot és a Volánt összehangolni. Azt ígéri, olyan egyszerű lesz majd egy belföldi utazás, mint repülőjegyet venni: elég majd beírni egy keresőbe, mondjuk, hogy Budapest és Orosháza, és onnantól az összehangolt menetrendtől a jegyvásárláson át a pályaudvari tájékoztatásig mindent normálisan megkapunk.
Az interjúból kiderül az is, hogy Vitézy utazott már az Uberrel, de beszélt a Ferihegyi gyorsvasútról és a Putyin miatt nem járó busz is szóba került.