Belföld

Durván megugrott a panaszok száma

A pénzügyi felügyelethez benyújtott panaszok a reálhozamokkal kapcsolatos problémák és a végtörlesztés miatt szaporodtak meg.

Jelentősen megugrott tavaly a második félévben a pénzügyi felügyelthez benyújtott fogyasztói beadványok és ügyfélszolgálati megkeresések száma – írja a Világgazdaság. Tavaly a második félévben 6585 fogyasztói beadvány érkezett a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF), az ügyfélszolgálati megkeresések száma pedig 32067 volt.  Ezzel a beadványok száma több mint duplájára nőtt, az ügyfélszolgálatot pedig másfélszer annyian keresték fel, mint az első félévben.

A lap szerint ebben kiemelkedő szerepe volt a pénztári szektornak, itt ugyanis több mint huszonötszörös volt az emelkedés. A pénzpiaci szektornál pedig csaknem 40 százalékos volt az emelkedés. Érdekesség, hogy a biztosítókra érkezett megkeresés több mint 8 százalékkal csökkent.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik