A “best brands” eléréshez nem egy zsűri szubjektív ítéletét kellett elnyerni, hanem két, igen fontos tényezőnek kellett megfelelni a GfK által végzett kutatásban. Egyrészt a jelenlegi, tényleges piaci sikernek, az ún. “Share of Market”-nek volt fontos szerepe, másrészt a márka attraktivitása a vevők számára, az ún. „Share of Soul” volt a rangsorolás alapja. Ez utóbbi esetében az emberek racionális és emocionális értékítéletét is vizsgálták. Így a “best brands” az első olyan, a márkák pozícióját megmutató lista, mely a valós piaci szerepet és a pszichológiai attraktivitást is értékeli, mely kettős végül is meghatározza a jövőbeli sikereket. A Miele nemcsak a “legjobb cégmárka” díjat nyerte el, hanem a “legjobb termékmárka” kategóriában is az első öt között végzett.
Érthető tehát, hogy a Magyarországon 2007. március 19 és május 31 közötti, mosógépekre, szárítógépekre és mosó-szárítógépekre érvényes visszavételi garanciával értékesített készülékek közül egyetlen egyet sem akartak visszaadni a vásárlók, akiknek 100%-os volt az elégedettsége.
A generációkon átívelő folyamatos fejlesztéseknek, a legendásan megbízható készülékeknek és a szolgáltatások magas színvonalának köszönhetően a Miele sikere teljesen megérdemelt.