Belföld

Százmilliókat költenek politikai szlogenekre

"Modern köztársaságot építünk" szlogennel, 112 millió forintból "kínálja" a kormány az egy éve született, nemrég leporolt "termékét", az Európa tervet óriásplakátokon, sajtó- és tévéreklámokban. A kampány hatékonyságáról sokat elmond, hogy a Magyar Hírlap által megkérdezett nyolc kommunikációs és reklámügynökségből hét nem ismerte a hirdetéseket.

Az Európa tervet népszerűsítő elképzeléseivel nyerte meg a Miniszterelnöki Hivatal (MEH) tavaly novemberi kommunikációs célú közbeszerzési pályázatát a Leo Burnett Kft. A négyszázmillió forintos megbízásból a reklámcég 112 milliót kapott a miniszterelnök által tavaly meghirdetett, majd hosszas hallgatás után nemrég “felélesztett” Európa terv kampányára.

A pénzből néhány hete óriásplakátok, újság- és tévéreklámok visszhangozzák a kormányfő legújabb kulcsszavát, a “Modern köztársaságot”, és nemzeti színű útjelző bólyák, zöldségesrekeszek, tankönyvek hirdetik a kabinet által fontosnak tartott fejlődési irányok: az útépítés, a mezőgazdaság és az oktatás jelentőségét.

A kampány miatt az utóbbi napokban több kritika érte a kabinetet, amiért a százmillióból “önmagát hirdeti”. Braun Róbert, a kancellária miniszterelnöki kommunikációt koordináló helyettes államtitkára jogtalannak tartja a bírálatokat.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.