A 2000 utas megkérdezésén alapuló felmérés eredményei szerint másik hét hagyományos légitársasággal összehasonlítva, azok átlagánál kedvezőbbnek tartják az utasok a Malév pontosságát, jó pilótáit, a kedvező árakat és a kiszolgálást.
A megkérdezett utasok a hét versenytárs átlagánál kedvezőbbnek tartották a Malév csomagkezelését, akcióit és a gyors, olajozott ügyintézését. Kedvezőtlenebb lett a Malév mutatója a többi cégnél a rugalmas jegyfeltételeket, és a menetrendet illetően.
A két fapados légitársasággal összehasonlítva jelentős előnyt élvez a Malév az üzleti utazók szempontjából. A megkérdezettek magasabb pontszámot adtak a fedélzeti szolgáltatás, a gépbelső, a légi utaskísérők minősítése és a törzsutas program megítélésében. Az utasok szerint a Malév a jegyárhoz képest megfelelőbb szolgáltatást nyújt, mint fapados versenytársai.
A fapados versenytársak átlaga kedvezőbb volt a pontosságot illetően. Vermes Zoltán elmondta, hogy a Malév szolgáltatásával a magyar, az olasz és a német utasok elégedettek különösen. Hozzátette: az utasok bizalmát jelzi a Malév ajánlási indexe is, ami átlagon felüli, 3,65 pontot jelent egy 4-es skálán.
Vermes Zoltán hangsúlyozta: továbbra is igény van a business osztály által nyújtott magasabb színvonalú szolgáltatásra, különösen a kelet-európai járatokon. Hozzátette: a magyar légitársaság egyik legfőbb előnye a versenytársakhoz képest a megfelelő ár-érték arány.