Belföld

Ahány fok, annyi kedvezmény

(BTL.hu) Az Electro World a Leo Burnett Budapest szervezésében augusztus 5-től országos fogyasztói akciót indított. Az akció lényege, hogy minden nap egy kiválasztott terméket akkora kedvezménnyel árulnak, ahány fokot az Országos Meteorológiai Szolgálat aznapra előre jelez."Az augusztus általában gyenge hónap az elektronikai kiskereskedelmi piacon. Úgy gondoltuk, ezzel az akcióval megmozgatjuk ezt az állóvizet és nem utolsó sorban, kicsit felforrósítjuk a hangulatot." - mondta Hali Orsolya, tanácsadó. "A Danubius Rádióban minden nap 9-kor és 11-kor tesszük közzé az aznapi kedvezményeket, 10 órakor felírjuk Budapest felett az égre, hogy hány %-os kedvezményt adunk, és aki a TV reklámokat látta, tudhatja, hogy számos szórakoztató megoldást sugallunk, hogyan csinálhatunk minél nagyobb meleget." "Csakúgy, mint az Electro World nyitását, ezt az új promóciót is komplex kampány támogatja; TV-reklámok, rádió, SMS-játék, óriásplakátok, szórólapok és egy 'táncos füzet', amelyben bemutatjuk a mi javaslatainkat a 'melegítésre', valamint az akció lezárásaként augusztus 31-én táncversenyt rendezünk,, ahol a vállalkozó kedvű csapatok bemutathatják napimádó, melegítő táncukat. A kampány érdekessége továbbá, hogy - az akció lényegéből adódóan - folyamatosan, nap, mint nap kommunikálunk a fogyasztókkal" - tette hozzá Eszenyi Péter, művészeti vezető.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik