Indul az Üzlet&Siker gyakorlati példákkal szemléltetett, kiscsoportos előadássorozata a multinacionális cégek eljárásairól, szemléletéről, és mindezek hasznosításáról kis- és középvállalatoknál.
Időpontok: május 20. és június 10. mindig 14:00-tól 18:00-ig
A fenti dátumokra kattintva megtekintheti a részletes programot!
Az előadások összefüggőek, de külön-külön is értelmezhetőek és hasznosak.
Helyszín: Sanoma Budapest központ, 1037 Budapest, Montevideo u. 9.
Részvételi díj: 8900 Ft + áfa / alkalom
Jelentkezzen most a két alkalomra együtt, kedvezménnyel 13 900 Ft + áfáért!
A résztvevők számára a parkolásról, étkezésről és képzési anyagokról az Üzlet&Siker gondoskodik.
Jelentkezési határidő: 2008. május 16.
További információ: 437-1414
A nagy multinacionális vállalatok sikerének titka nem csak méretükben és piaci erejükben, hanem nemzetközileg összegyűjtött tapasztalataikban, korszerű ismereteikben, alkalmazott módszereikben, sőt mentalitásukban is rejlik. Hazánkban ugyanakkor a kis- és középvállalatok elméleti és gyakorlati képzése – az általános szakmai képzésen túl – jórészt csak a pályázati pénzekhez való hozzájutást vagy a hatékonyabb kintlévőség-kezelést taglaló tanfolyamokban és konferenciákban merül ki.
Az Üzlet&Siker szeminárium sorozata a multinacionális cégeknél alkalmazott szemléletmód és gyakorlat tárházát adja át a magyar kis- és középvállalkozásoknak.
Az előadásokat számos élő, gyakorlati példa valamint érdekes illusztráció színesíti. A sikeres és fejlődő vállalkozást elősegítő multinacionális tapasztalatok megvitatása mellett szóba kerülnek a témával kapcsolatos tévhitek, buktatók és ellentmondások is.
A szemináriumokat magyar tulajdonban lévő kis- és középvállalatok tulajdonosainak, igazgatóinak, felső és középvezetőinek, valamint vállalati szaktanácsadóknak ajánljuk.
Mit nyújt a szeminárium a résztvevőknek?
A részvevők egy fél napra szinte belekerülnek egy multinacionális cég belső világába, ahol számos korszerű vállalatirányítási és vezetési szemlélettel, módszerrel ismerkedhetnek meg. A konkrét példák, a kérdésfeltevés lehetősége, illetve a rövid gyakorlatok – a figyelemfelkeltésen és gondolatébresztésen felül – kézzelfoghatóvá , lefordíthatóvá és hasznosíthatóvá teszik a tárgyalt témákat.
Az előadó:
Hegedűs Zoltán. A British Petrol Magyarország Kft volt elnöke. A közgazdász végzettségű szakember a magyar iparban és kereskedelemben eltöltött 12 év után több mint 16 évet dolgozott nagy multinacionális cégek (Aral, BP, Castrol) nemzetközi irányító testületében, illetve helyi felsővezetésében. Oktatási tevékenységének főbb területei: korszerű értékesítési technikák, személyzetfejlesztés, vállalati filozófiák, vállalati etika, a multinacionális cégek és a kis- és középvállalatok kapcsolati rendszere.
AMI A PÉNZNÉL IS FONTOSABB: AZ IDŐFAKTOR ÉS AZ EMBERI TÉNYEZŐ
Bevezetés
Néhány fontos gondolat az „előző rész tartalmából”
Amit érdemes megtanulni
4. Előremenekülés
Tudásban – technikában és módszerben
A siker egyik titka: A benchmarking és a piaci differenciálódás összjátéka
5. Time management
Helyes és korszerű időgazdálkodás, hogy ne legyünk magunk és mások rabja
6. Legfőbb érték az ember
Beszéljünk a személyzeti politika lényegéről,
beszéljünk az intelligenciáról,
beszéljünk az asszertivitásról,
(hogy azokat jobban megértsük és hatékonyabban tudjuk alkalmazni)
Az éves célmegállapodások és teljesítményértékelések
szükségessége és egy hasznosítható példája
HOGYAN ERŐSÖDHET A „MAGYAR”? – AMIRE NAGYON VIGYÁZNI KELL
Bevezetés
Az első és második rész tartalmából
Amit érdemes megtanulni
7. Nyitottság, odafigyelés mindenre
Mindennapi „stakeholdereink”-ről
8. A vállalkozás és a politika
Mire ügyeljünk?
9. A vállalati házirendek
Miért és hogyan készítsünk belső előírásokat, szabályzatokat?
Kiváló példa egy etikai kódexre
10. Képesség a folyamatos megújulásra
Változás management a gyakorlatban
A tíz legfontosabb dolog, amit nem érdemes megtanulni
Még egyszer a tévhitekről röviden
Tézis – antitézis – szintézis : Hol és hogyan erősödhet a „magyar” ?