Gazdaság

Üzlet&Siker szeminárium

Mit érdemes ellesni a multiktól? Mi az, amit véletlenül se tanuljunk el tőlük? Hogyan használjuk fel a multik tapasztalatait egy magyar vállalkozás megerősítésére?

Indul az Üzlet&Siker gyakorlati példákkal szemléltetett, kiscsoportos előadássorozata a multinacionális cégek eljárásairól, szemléletéről, és mindezek hasznosításáról kis- és középvállalatoknál.

Időpontok: május 20. és június 10. mindig 14:00-tól 18:00-ig

A fenti dátumokra kattintva megtekintheti a részletes programot!

Az előadások összefüggőek, de külön-külön is értelmezhetőek és hasznosak.

Helyszín: Sanoma Budapest központ, 1037 Budapest, Montevideo u. 9.

Részvételi díj: 8900 Ft + áfa / alkalom



Jelentkezzen most a két alkalomra együtt, kedvezménnyel 13 900 Ft + áfáért!

A résztvevők számára a parkolásról, étkezésről és képzési anyagokról az Üzlet&Siker gondoskodik.

Jelentkezési határidő: 2008. május 16.

További információ: 437-1414

konferencia@sanomabp.hu

A nagy multinacionális vállalatok sikerének titka nem csak méretükben és piaci erejükben, hanem nemzetközileg összegyűjtött tapasztalataikban, korszerű ismereteikben, alkalmazott módszereikben, sőt mentalitásukban is rejlik. Hazánkban ugyanakkor a kis- és középvállalatok elméleti és gyakorlati képzése – az általános szakmai képzésen túl – jórészt csak a pályázati pénzekhez való hozzájutást vagy a hatékonyabb kintlévőség-kezelést taglaló tanfolyamokban és konferenciákban merül ki.

Az Üzlet&Siker szeminárium sorozata a multinacionális cégeknél alkalmazott szemléletmód és gyakorlat tárházát adja át a magyar kis- és középvállalkozásoknak.

Az előadásokat számos élő, gyakorlati példa valamint érdekes illusztráció színesíti. A sikeres és fejlődő vállalkozást elősegítő multinacionális tapasztalatok megvitatása mellett szóba kerülnek a témával kapcsolatos tévhitek, buktatók és ellentmondások is.

A szemináriumokat magyar tulajdonban lévő kis- és középvállalatok tulajdonosainak, igazgatóinak, felső és középvezetőinek, valamint vállalati szaktanácsadóknak ajánljuk.

Üzlet&Siker szeminárium 1

Mit nyújt a szeminárium a résztvevőknek?

A részvevők egy fél napra szinte belekerülnek egy multinacionális cég belső világába, ahol számos korszerű vállalatirányítási és vezetési szemlélettel, módszerrel ismerkedhetnek meg. A konkrét példák, a kérdésfeltevés lehetősége, illetve a rövid gyakorlatok – a figyelemfelkeltésen és gondolatébresztésen felül – kézzelfoghatóvá , lefordíthatóvá és hasznosíthatóvá teszik a tárgyalt témákat.







Az előadó:


Hegedűs Zoltán. A British Petrol Magyarország Kft volt elnöke. A közgazdász végzettségű szakember a magyar iparban és kereskedelemben eltöltött 12 év után több mint 16 évet dolgozott nagy multinacionális cégek (Aral, BP, Castrol) nemzetközi irányító testületében, illetve helyi felsővezetésében. Oktatási tevékenységének főbb területei: korszerű értékesítési technikák, személyzetfejlesztés, vállalati filozófiák, vállalati etika, a multinacionális cégek és a kis- és középvállalatok kapcsolati rendszere.

2008. május 20.

AMI A PÉNZNÉL IS FONTOSABB: AZ IDŐFAKTOR ÉS AZ EMBERI TÉNYEZŐ

Bevezetés

Néhány fontos gondolat az „előző rész tartalmából”

Amit érdemes megtanulni


4. Előremenekülés

Tudásban – technikában és módszerben
A siker egyik titka: A benchmarking és a piaci differenciálódás összjátéka

5. Time management

Helyes és korszerű időgazdálkodás, hogy ne legyünk magunk és mások rabja

6. Legfőbb érték az ember

Beszéljünk a személyzeti politika lényegéről,
beszéljünk az intelligenciáról,
beszéljünk az asszertivitásról,
(hogy azokat jobban megértsük és hatékonyabban tudjuk alkalmazni)

Az éves célmegállapodások és teljesítményértékelések
szükségessége és egy hasznosítható példája

2008. június 10.

HOGYAN ERŐSÖDHET A „MAGYAR”? – AMIRE NAGYON VIGYÁZNI KELL

Bevezetés

Az első és második rész tartalmából

Amit érdemes megtanulni


7. Nyitottság, odafigyelés mindenre

Mindennapi „stakeholdereink”-ről
8. A vállalkozás és a politika
Mire ügyeljünk?

9. A vállalati házirendek

Miért és hogyan készítsünk belső előírásokat, szabályzatokat?
Kiváló példa egy etikai kódexre

10. Képesség a folyamatos megújulásra

Változás management a gyakorlatban

A tíz legfontosabb dolog, amit nem érdemes megtanulni




Még egyszer a tévhitekről röviden

Tézis – antitézis – szintézis : Hol és hogyan erősödhet a „magyar” ?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik