Stratégiai szövetségre lépett az egyik legnagyobb hazai mobilszolgáltató és az RTL Klub a televíziós csatorna két rendkívül népszerű műsora kapcsán – jelentette be Kolosi Péter programigazgató és Kallós András, a Telenor marketingkommunikációs igazgatója egy sajtótájékoztatón pénteken.
Az X-Faktor leendő, hamarosan az élőshow-kban is szereplő versenyzői már a tehetségkutató Táborában töltik mindennapjaikat, szigorúan elzárva a külvilágtól, többek között az ő felkészülésüket is segíti a nemrég létrejött együttműködés. Az énekesek a 42 Mbps maximális letöltési sebességre is képes Hipernet-hozzáféréssel készülnek fel az adásokra, táblagépek segítségével rögzíthetik a próbákat, amiket később könnyedén vissza is nézhetnek, emellett gyorsan és egyszerűen böngészhetik a kiválasztott dalok eredeti klipjeit is, valamint a kapcsolatot is a mobilinternet segítségével tartják majd a rajongókkal.
Az X-Faktor mellett a ValóVilág 5 is jelentős támogatást kapott: a Klikk nevű szolgáltatás segíti a Fókusz című műsor után képernyőre kerülő online szavazásokat, illetve a nézők is sokkal bővebben és gyorsabban tájékozódhatnak a valóságshow történéseiről akár hagyományos készülékről is, mindössze egy klikk segítségével.