A megújított arculat az új logónál kezdődik. A betűk merészek és erőteljesek, erőt és ambíciót sugároznak. A háttér friss kék színe energiát és fényt biztosít, amely az Orco nyitottságát és megközelíthetőségét jelképezi. Teljes szimbólumként félreismerhetetlen benyomást kelt.
Az új logó kísérőjeként az Orco új szlogent is alkotott: „Imagine the Possibilities” (Képzeld el a lehetőségeket!). Ez a szlogen jól képviseli a vállalat liberális üzleti gondolkodását: mindig újabb és izgalmasabb módokat találni a minőség és az innováció javítására, eközben a maximális pénzügyi megtérülésre, és az ügyfélnek nyújtott szolgáltatásra is összpontosítva.
„Az Orco nem csupán egy fejlesztéssel foglalkozó vállalat, és nem is csak egy dolog egy személynek. Lényegében sokkal inkább kapcsolódási pontként funkcionál különböző tevékenységek és emberek számára: ügyfelünk otthont vagy lakást vehet magának, befektetheti pénzét, megszállhat valamely szállodánkban üzleti útja vagy nyaralása alkalmával, elutazhat üdülőhelyeink egyikébe, és számtalan egyéb lehetőség közül választhat még. Ez ténylegesen a képzeletről, és az új lehetőségek megteremtéséről szól: ez az Orco különbözőségének esszenciája.” – tette hozzá Michael Vostatek.
Elhárították az informatikai hibát, ami miatt késéssel indultak a vonatok
A hatvani és az újszászi vonalon nőtt meg a vonatok menetideje.