Az új csatornák szeptember 28-tól lesznek elérhetők, mintegy félmillió háztartásban. A tervek szerint újabb és újabb kábelszolgáltatókkal való együttműködésnek köszönhetően ez a szám egy év múlva eléri az egymillió háztartást.
A LIFE NETWORK életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a későbbiekben naponta jelentkező Life magazinnal jelentkezik. A csatorna életmóddal, gyerekneveléssel, családdal, hétköznapinak tűnő, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, gyógyászattal vagy éppen különleges betegségekkel foglalkozik. Mindezt informatívan, közérthető és szórakoztató formában tálalja nézőinek.
Az OZONE NETWORK tematikus televízió, amely jövő évtől már a teljes műsoridőben rendszeresen képernyőre kerülő időjárás- és közlekedési jelentésekkel hiánypótló szolgáltatást jelent a televíziós piacon. Az Ozone az egyedüli csatorna, amely felvállaltan és kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel is, mint a klímaváltozás, fenntartható fejlődés, alternatív erőforrások kérdése, eltűnő világok vagy a környezettudatos életmódra nevelés.
Az új üzletág vezetője Koltai Péter, aki nyolc éve a vállalatcsoportnál dolgozik. A csatornák tartalmáért Hámori Barbara programigazgató felel, aki korábban a Viasat3 és a Tv6 csatornáknál dolgozott ugyanilyen pozícióban, illetve az MTG regionális programingvezetőjeként tevékenykedett. A megjelenés és az arculat Jancsó Zoltán vezetésével kerül kidolgozásra. A szakember a Magyar Televíziótól érkezett, s kereskedelmi tévéknél is töltött be hasonló pozíciókat. A terjesztésért és nonspot-értékesítésért felelős Molnár András a Viasat Hungária Zrt.-től jött. A csatornák műszaki vezetője Molnár Sándor, aki korábban a Magyar Televízió műszaki igazgatója volt, a csapathoz az IBM-től került.
A saját készítésű műsorok gyártási koordinációja és az interaktív televíziós alkalmazások fejlesztése Stodulka Péter irányítása alatt zajlik, aki többéves televíziós gyártásirányítási tapasztalattal rendelkezik, míg a csatornák önálló tartalommal is rendelkező weboldalainak felelős vezetője Pál Attila, aki az [origo] több rovatának és szolgáltatásának fejlesztését végezte. A mobil szolgáltatások fejlesztésében a Magyar Telekom-csoport másik leányvállalata, az M Factory Zrt. nyújtott segítséget. A csatornák PR-tevékenységében Kende-Hofherr Krisztina (Herberson Consulting) vesz részt kommunikációs tanácsadóként.
Az egyelőre csak a T-Home televíziószolgáltatói kínálatában elérhető tematikus csatornák részei annak a multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésnek, amely a weboldalakkal és mobil alkalmazásokkal válik egésszé – derül ki az Origo Zrt. közleményéből. Az úgynevezett három képernyős modell új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások (tematikus televíziócsatorna-, weboldal- és mobil tartalomszolgáltatás) integrált tervezésén és működtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg.