Az elmúlt hetekben feladta a legnagyobb európai fapados társaság a harcot Göteborgba, Eindhovenbe és Varsóba irányuló járatokon. Az első két célállomásra a Wizz Air már évek óta repült, amikor a Malév csődje után megérkezett a Ryanair és beállt másodiknak. Az árak leestek, az utasok örültek. Varsóba a Wizz Air is a Malév eltűnésekor kezdett repülni, a jegyárak pár száz forintos szintre zuhantak, maga Váradi József Wizz-vezér is értelmetlen versenynek nevezte ezt az útvonalat, mégis kitartott és végül a Ryanair adta fel. A Forbes szerint ezzel lényegében eldőlt a budapesti fapados háború.
Jövő januártól ritkítják a brüsszeli járatokat is, napi kettő egyik nap sem marad. Szintén év elejétől bezárják a stockholmi útvonalat, melyen éles volt a verseny. A világvége reptérre itt is a Wizz nyerte a harcot a Ryanair ellenében, de a város fő repterére a Norwegian is repül, tehát továbbra is marad választása az utasnak.
A nyári időszakra már régóta lehetett foglalni a ciprusi Pafoszba és a spanyolországi Alicantébe, de ezek is eltűntek a menetrendből. Ciprus esetében szintén a Wizz nyeri a versenyt, a magyar gyökerű cég továbbra is repül Larnacába. Alicante az egyetlen olyan megszűnő útvonal, melyet konkurens nélkül repült a Ryanair, mégis megszüntették.