A francia üzletlánc vezetői sem gondolták, hogy az egész világot meghódítja karácsonyi reklámjuk, amelynek főszereplője egy húsevésről örökre lemondó farkas.
Thierry Cotillard, az animációt készítő Mousquetaires/Intermarche cégcsoport vezérigazgatója a francia sajtónak arról beszélt, hogy a videót egy hét alatt több mint egymilliárd ember nézte meg, és lenyűgözte őket a nézők fogadtatása.
Igazi farkasmánia van
– nyilatkozott.
Ez a siker viszont egy nem várt következménnyel is járt: Franciaországban a lakosság azt követeli az üzletlánctól, hogy még idén lehessen farkasos plüssjátékot kapni a boltjaikban, még petíció is indult erre. Cotillard viszont elszomorított mindenkit, mert év végéig csak százat tudnak legyártani belőle.
Úgy döntöttük, hogy következetesek leszünk, és nem importáljuk a plüssöket Kínából. De 2026 karácsonyára lesz plüssjáték, amit Franciaországban gyártunk majd
– jelezte.
A száz idei farkast gyermekvédő szervezeteknek adományozzák majd. Cotillard pedig arra is felhívta a figyelmet, hogy biztosak benne, hogy a farkast hamisítani fogják, és lesznek átverések, olyan felhajtás van a jelenség körül.

