Az egyik brazil kondomgyártó elég beteges ötlettel állt elő, hogy népszerűsítse termékeit: a halálra rémítést vetette be titkos fegyverként. A módszer egyszerű: fiatal srácok adatlapjait alapul véve létrehoznak egy újat, annyi kiegészítéssel, hogy az illető neve mellé kerül egy jr., azaz ifjabb megjelölés – és a virtuális gyermek „apukája” kap egy barátkérőt üzenettel kiegészítve, mi szerint „óvakodj az ilyen meglepetésektől”, és egy linkkel, amit átdob az Olla Condom honlapjára.
A Youtube-ra is kiposztolt üzenet szerint a „férfiak egy csomó dolgot szeretnek, de van valami, aminek a többség nem örülne”, majd szívbemarkoló babasírás következik…
A reklámmal persze több probléma is akad még azon túl is, hogy szimplán ízléstelen. Először is tökéletesen szembe megy a Facebook felhasználói feltételeivel, ráadásul az üzenet sem szerencsés, miszerint maguk a kisbabák figyelmeztetik a szüleiket arra, hogy használjanak kondomot. Az Olla nem először használ megkérdőjelezhető eszközöket, tavaly például egy „fajvédő” kampánnyal sokkolt, ahol nem túl vonzó párok fotóin díszelgett a felirat: „légyszi, használjatok óvszert”.
Szerinted jó ötlet a sokkreklám, vagy semmi értelme sincs?