Élet-Stílus

Rubint Réka saját kozmetikai márkát dob piacra

Elmondta, hogy mire lehet számítani.

Rubint Réka a novekedes.hu-nak adott interjút, amiben hosszasan mesélt arról, hogy a koronavírus-járvány és a karantén időszak miatt teljesen elapadt cége bevétele, ennek ellenére nem panaszkodik, mert a több hónapnyi bezártság mégis jövedelmező volt számára.

Schobert Norbi a járvány hatásairól: Nulla bevétele van Rékának
A fitneszguru az országot járja, felesége pedig online tart ingyen edzéseket.

Heti három alkalommal ingyen online edzést tartottam, melyet alkalmanként 15-16 ezer háztartás, közel 45-50 ezer ember követett egyidőben, ami óriási követőbázis növekedést eredményezett, amely később vásárlóközönséggé alakul. YouTube csatornám követőinek száma megháromszorozódott, 21 ezerről 63 ezerre nőtt. A Facebook oldalamon, ahol élőben közvetítettem az edzéseket, olyan is előfordult, hogy 1,6 milliós megtekintést regisztrált a rendszer, követőim száma 820 ezerről 890 ezerre nőtt. Az Instagram profilomat pedig húszezerrel többen követik ma, mint a járvány előtt. S bár, ahogy mondtam, anyagi szempontból rosszul érintett befektetésként tekintek erre az időszakra. A karantén időszaka alatt három új céggel is megállapodtam. A meglévő együttműködések pedig nem egy, hanem két évre újra meghosszabbították a szerződésünket

– mondta Rubint Réka, aki amellett, hogy igyekszik visszarázódni, két új projekttel is készül.

Tervezek kiadni egy új DVD-t is, évek óta nem volt már. A DVD-piac ugyan megállt, a letöltések dominálnak, de ettől függetlenül mi megcsináljuk. Az emberek még mindig szeretik megfogni, kezükben tartani és berakni a lejátszóba – olyan retró érzés. Ősztől pedig egy saját brandes kozmetikum vonalat indítok. A natúrkozmetikumok között lesz arckrém, testápoló, kollagénes termékek – már abba a korban léptem, hogy erre különösen oda kell figyelnem.

Kiemelt kép: MTI/Kovács Attila

Ajánlott videó

Olvasói sztorik