Élet-Stílus

Marketingkampány volt a világhírű pénztáros fiú sztorija

Pontosan az történt, amitől féltünk. A rajongók kiborultak. Bye, Alex!

Mindenki olvasta a tegnapi sztorit a jóképű pénztáros srácról, aki egyetlen nap alatt iszonyú híres lett? És aki olvasta, emlékszik az írás utolsó mondatára? „Nagyon szurkolunk, hogy nehogy kiderüljön: mesterséges mémgyártás zajlott, és az egész Alex-mánia csak a cég marketingakciója.”

Hiába szurkoltunk, kiderült, hogy tényleg kamumémről van szó. A CNET közölte: egy Breakr nevű új cég találta ki az egészet. Ők készítettek rajongói képeket és videókat, ők tüzelték fel a rajongókat és az „ellenoldalt” is, akik azon fanyalogtak, miért lehet sztár valakiből, aki semmit nem tesz érte. Alex egyébként nem a Breakr alkalmazottja, hanem tényleg pénztáros; és ami még érdekes: az áruházlánc sem volt benne az akcióban (pedig lehet, hogy profitáltak volna belőle).

Tehát az egész Alexmánia marketingkampány volt csupán. Viszont sokkal jobban sült el, mint ahogy remélték.

Onnantól, hogy kikerült egy fotó, 24 óra sem telt el, és az addig ismeretlen srác Twitterén már több százezren tobzódtak (jelen pillanatban 585 ezer követője van); és beszámolt róla a CNN, valamint Alex eljutott az egyik legnépszerűbb amerikai műsorba, az Ellen DeGeneres Show-ba.

A Breakr vezetője szerint arra voltak kíváncsiak, hogy a „rajongó típusú lányok” mint célcsoport bevonásával lehetséges-e egyetlen nap leforgása alatt egy no name texasi pénztáros srácból ezrek által körülrajongott internetes sztárt faragni.

A választ már tudjuk: lehetséges.

Csak persze így a szegény rajongólányok (most, hogy kiderült az igazság) megutálták Alexet, és a mémeknek sem hisznek többé.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik