Light

Egyetlen nap alatt híres lett a pénztáros fiú

A jóképű bolti alkalmazottért ezrek rajonganak; és ő erről sokáig nem is tudott.

Vasárnap Alex, a Target nevű áruházlánc pénztárosa még nem sejtette, hogy napokon belül híres lesz. Nem is gondolta, hogy tennie kellene valamit annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Nem is tett semmit. Mégis közismert lett.

És most a részletek: Alexről készült egy fotó, amelyen épp az egyik vásárló által megvett árucikkeket pakolja be a nejlonzacsiba. Egy Twitter-felhasználó kitette a képet, és ezzel lavinát indított el. A fotót posztoló lánynak később magyarázkodnia kellett, hogy nem ő készítette a fényképet, csak kitette a Twitterre, de a történet szempontjából ez lényegtelen – a kép terjedni kezdett.

 

Egyre többen osztották meg a fotót, főleg tinilányok, akik egytől-egyig meg is jegyezték, milyen kis helyes / jóképű / menő / vagány / szexi ez az Alex fiú. Onnantól pedig nem volt megállás – Alexből mém lett.

Egy nappal később már megjelent a felhívás, hogy másnap Alex tiszteletére mindenki viseljen piros ruhát.

Egy másik képen azt írja valaki: retweeteld a képet 7 másodpercen belül, különben sosem találkozol vele (mármint Alexszel).

Hamarosan megjelent az „Így másolhatod le Alex öltözékét” összeállítás

És közben volt valaki, aki erről az egészről mit sem tudott: Alex. Valamikor vasárnap éjszaka kezdett neki feltűnni a dolog; ekkor írta ki: Híres vagyok?

Később már arról panaszkodott, hogy meg kell változtatni a telefonszámát (ismételjük: egyetlen fotó miatt, amelyen árucikkeket pakol egy szatyorba); illetve, hogy máris létrejöttek az Alex kamuprofilok. Az áruházlánc is hamarosan tweetelt, jelezve, hogy ők is szeretik Alexet. A jóképű pénztáros híre eljutott a CNN-re.

A fiúnak mai állás szerint 506 ezer követője van a Twitteren. Nagyon szurkolunk, hogy nehogy kiderüljön: mesterséges mémgyártás zajlott, és az egész Alex-mánia csak a cég marketingakciója.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik