A társaság 2002-ben 5,2 milliárd forint, míg 2001-ben 4,2 milliárd forint forgalmat bonyolított le.
A cég két legfontosabb üzletága, az üzleti és vállalati megolgásokat jelentő Canon Business Solutions (CSB), amely a nagy teljesítményű nyomtatókat multifunkciós készülékeket takarja a bevételek 45 százalékát hozta, a másik a lakossági megoldásokat jelölő Canon Consumer Imaging pedig a bevételek 55 százalékát eredményezte. Ezen az ágazaton belül a 43 százalékot képviseltek a digitális és analóg fényképezőgépek, videokamerák és 12 százalékot a faxok, szkennerek, nyomtatók.
Canon Concerto Budapesten:
Április 13-13-án nyílik meg a Canon Europe „Concerto” elnevezésű regionális üzleti-informatikai konferenciája. A digitális képalkotási megoldásokkal foglalkozó Canon immár a hatodik pán-európai vásárát nyitja meg ezzel, többek közt Frankfurt, London, Milánó után. A FgyelőNet értesülése szerint a program 1,5-2 millió eurójába kerül a Canonnak, de véleményük szerint ez egy hatékonyabb forma, mint a nagyhírű CEBIT-en való megjelenés.
A FigyelőNet érdeklődésére a cégnél elmondták, hogy ugyan a Canon a 2003-as évének legnagyobb növekedést realizáló termékei, a digitális fotó- és video eszközök 2004-ben bár nem voltak képesek megtartani azt a növekedési potenciált, amit a megelőző években magukénak tudhattak, ám a növekedés volumene még így is kétszámjegyű maradt. A növekedési ütem visszesésének okát a cégnél a Sulinet program 2004 tavaszán bevezetett módosításával magyarázták, ugyanis a digitális fotóeszközök tavaly márciustól nem tartoznak bele a Sulinet Expressz program álal adójóváírással támogatott termékek körébe .