Tech

Ezeket a tévéket viszik, mint a cukrot

Az IHS Markit elemzőcég adatai szerint az idei harmadik negyedévben szállított televíziók átlagos képernyőmérete minden korábbinál nagyobb mértékben nőtt, tehát az emberek egyre inkább a nagyméretű modelleket választják. A 60 hüvelykes és annál nagyobb képernyővel felszerelt tévékből  40 százalékkal több kelt el az egy évvel ezelőtti időszakhoz képest.

A 4Ks- tévék eladásai új rekordot értek el, 44 százalékkal több kelt belőlük az idei harmadik negyedévben, mint a tavalyi időszakban.  Így a negyedévben elkelt, összes tévéből származó bevétel 71 százalékáért felelnek. A 8K-s tévéket nem választják számottevően, még nem is sokan gyártanak ilyet.

Az OLED tévék globális eladásai várhatóan az egymilliót is elérik 2018 utolsó negyedévében, amivel új rekord dőlhet meg kategóriában. Az OLED-panelek piacán vezetőnek számító LG Display Co. nemrég közölte, hogy paneljeik gyártása eléri idén 2,9 milliót, ami túlszárnyalja azt a 2,54 millió eladott OLED-tévét, amit a piackutatók jósoltak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik