Az Overwatch című videojáték segítőkész játékosainak köszönhetően a Blizzard több mint 12,7 millió dollárt (kb. három és félmilliárd forintot) gyűjtött össze a Breast Cancer Research Foundation (BCRF) nevű szervezet számára, ami mellrákkal kapcsolatos kutatásokat végez. A Pink Mercy nevű kampány során összegyűjtött összeg az eddigi legmagasabb, amit a BCRF a mellrák elleni küzdelem segítésére egyetlen vállalattól kapott.
A játékosok a Mercy nevű karakterhez használható játékbeli skint, és limitált Pink Mercy pólót vásárolhattak, utóbbiból is több ezer darab kelt el. A 14 népszerű streamerrel közösen indított jótékonysági közvetítéseknek köszönhetően pedig további 130 ezer dollár folyt be a nézők adományaiból két hét alatt.
A Blizzard játéka hatalmas siker, 2017 májusában már több mint 40 millió játékosa volt.
Nyitó illusztráció: ThinkStock