Több mint 3,2 milliárd forint közpénzt költ el egy újabb kampányra a kormány – írja a Magyar Nemzet. A közbeszerzést Bálásy Gyula cégei, a Lounge Design és a New Land Media nyerték el.
Hivatalosan az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” szerződik a két céggel a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. A New Land és a Lounge Design alvállalkozókat is igénybe vesz, köztük a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft. és a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft. szolgáltatásait.
A kommunikációs hivatal a tavaly kiírt 25 milliárd forintos kommunikációs keretközbeszerzésre hivatkozva bonyolította le ezt a tendert. A Magyar Nemzet számításai szerint Bálásy cégei idén már 27,6 milliárd forintnyi közbeszerzést nyertek el erre a tenderre hivatkozva.
A Hír TV korábbi értesülései szerint decemberig akár 5 milliárd forintot is költhetnek tájékoztató kampányra a kormánypártok – ebbe beleférhet a több millió példányban kiküldött konzultációs ív vagy a kormányközeli médiában sugárzott hirdetések is.