Télleg elképzeli az ember, milyen szép kis summákat rak zsebre a jeles honi áruházlánc marketingese, aki kitalálta a tücsök és hangyás reklámot. Tetszik tudni, azokat a low budget, szerény párbeszédekből álló jeleneteket, ahol egy olcsó belsőben, tkp egy szobában, beszélget az iskolai farsangot idéző jelmezekbe öltöztetett tücsök és a hangya, pl arról, hogy nálam a strandolás a minőségről szól, stb.
télleg, miért ekkora buli a körömgomba, illetve Kasszás Erzsi, akitől szintén minden alkalommal lefagy az ember, megáll a növésben és azon kezd el gondolkozni, hogy ideje lenne elmenni a lángszórókölcsönzőbe, és véget vetni az egésznek.
De a tücsök és a hangyával nemcsak az a baj, hogy a párbeszédek olyan vérbőek, mintha tényleg szellemileg súlyosan hendikepes és éppen lechemotoxozott rovarok beszélgetnének egy imént kirabolt szatócsboltban, oké, megértem, nincs annyi pénz, mint pl azokra a reklámfilmekre, amelyek az advert.ge-oldalon megnézhetők, de.
![Tompa: Ideje lenne elmenni a lángszórókölcsönzőbe 1](http://24.hu/app/uploads/2017/08/gryllus_campestris_mhnt.jpg)
minden eleme fekete, csillog, kis kerek feje van, tök jó fej, fantasztikusan hangicsál esténként és fekete, az istállóját már. Ennyit azért lehet tudni, ha már az ember kiverekedte magát a rácsos ágyból és valahogy átküzdötte magát az általános iskola biológiaóráin is, hogy fekete, könyörgöm, a szöcske, az zöld. Minthogyha, mondjuk, egy varjúval akarná reklámozni a sajtot, és egy hattyúval játszatná a varjút. Na, mindegy, mindez tünet, a butaság tünete, amely immár minden szinten és dimenzióban alkalmazási feltétel ebben az országban.