Korábban írtunk már róla, hogy a 100 százalékban magyar tulajdonú és eddig kizárólag női vezetőkből álló, médiapiaci adatokat gyűjtő és közlő Whitereport.hu mediabrowser külföldi vizekre evez. A friss fejlemény most az, hogy londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével folytatja bővülését a nemzetközi piacokon a cég.
A 2016-ban a legfontosabb nemzetközi startupkiállításaira is rendre beválasztott Whitereport számára ez az első nagy lépés a tervezett brit piaci induláshoz.
A londoni képviseletet a magyar vállalat finanszírozza a továbblépés érdekében. Ajit Devraj feladata a Whitereport média-adatbázis brit piaci adatfejlesztéshez szükséges tőke megszerzésének segítése, valamint a brit ügyfélkör kiépítése a magyar tulajdonos-ügyvezetővel. Ajit Devraj az elmúlt években olyan globális vállalatokkal dolgozott együtt mint a Diageo, az ASDA és a PwC London.
A londoni képviselet hatalmas dolog az életünkben. Az eddig saját tőkéjéből fejlesztett és üzemeltetett Whitereportról 2016-ban nemzetközi szinten is bebizonyosodott, hogy globális potenciállal rendelkezik. A londoni képviseletbe beruházással nem csak a több mint negyvenszer nagyobb, és világszinten az egyik legbefolyásosabb brit média-, illetve médiakutatási piacra lépünk, de egyúttal hatalmas lépést tettünk az első tőkebevonás folyamat elindításához – ekkora növekedéshez ugyanis már külső befektetés is kell
– nyilatkozta Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője.