A telefonos kapcsolás előtt Sebestyén Balázsék statisztikákat olvastak fel (ezek szerint a magyar elővárosi vonatok késnek a legtöbbet, csak 10-ből 8 ér be öt percnél kisebb késéssel), majd az olvasók által írt hozzászólásokból szemezgettek – ezek között akadt, aki amiatt aggódott, hogy lekési az államvizsgáját. Később felhívták Lőcsei Virágot, a MÁV-Csoport szóvivőjét, hogy kommentálja az elhangzottakat a cég oldaláról. Lőcsei kezdetben arról beszélt, hogy az elővárosi vonalakon rendkívül sűrű a közlekedés, ráadásul
neki az a tapasztalata, hogy ha minden áldott reggel ez a probléma, akkor elindul előbb.
A nyilatkozat tehát azt sugallja, amit a hozzászólók közül többen is gondolnak a magyar mamutcég filozófiájáról:
A cég szócsövének állításait egyébként Sebestyénék sem hagyták szó nélkül, mint mondták,
Virág, ezzel most ne húzd ki a gyufát, ez nagyon csúnya, most elkezditek rákenni az utasokra, hogy induljanak előbb, az a pofátlanságnak a netovábbja. Ezt ne csináld. Egy szóvivő a legutolsó esetben oktathatja ki az utasokat, hogy mikor induljanak. Nektek az a feladatotok, hogy ott legyen időben a vonat, és nem az, hogy azt mondd, hogy induljon el korábban.
A lenti hangfelvételből kiderül, hogy Lőcsei előbb visszakozott, majd hozzászólt volna még a történtekhez, de elfogyott a hívásra szánt idő.
Fejlécképünk: TV2 archív/Youtube