Egy olvasónk jelezte, hogy nemrég, amikor a CBA-ban vásárolt, a pénztárnál hallotta, megszűnik a pontgyűjtő kártya, illetve hogy a pontgyűjtés és pontbeváltás csak december 31-ig lehetséges.
A hír igaz
Megkérdeztük a CBA sajtófőnökét, valóban így van-e. Fodor Attilától azt a tájékoztatást kaptuk, hogy igen, a CBA szerződése megszűnik év végével a Multipont Zrt-vel. Ennek következtében az említett kártya használatára a bolthálózatban nem lesz lehetőség. Erről egyébként tájékoztatták vásárlóikat is. A CBA Facebook-oldalán is találtunk erre vonatkozó információt.
Fodor Attila hozzátette: az elkövetkezendőkben is lesznek olyan akcióik, promócióik, mellyekkel vásárlóik hűségét kívánják honorálni.
A megszűnés okára azonban nem kaptunk tőle magyarázatot. Annyit írt a sajtófőnök még, hogy a kártyával kapcsolatos további információkat a Multipont honlapján találhatjuk meg. Néztük, de itt nem láttunk a CBA-s pontgyűjtőkártya megszűnéséről semmit, így a Multipont üzemeltetőjéhez, a Molhoz fordultunk.
A többi partnerrel is megszüntetik az együttműködést
A Moltól azt a választ kaptuk, hogy a Multipont törzsvásárlói programban jelenleg partner a MOL, a CBA, a Régió Játék, a Groupama és az OTP. Januártól azonban a program a partnerek közös döntése alapján megváltozik, és a jövőben MOL Multipont program néven folytatódik.
Ez egyben azt is jelenti, hogy
A MOL töltőállomás-hálózatában azonban a jövőben is többféle módon gyűjthetik pontjaikat a törzsvásárlók, pl. tankolásnál (1 liter normál üzemanyag után 1 pontot, míg prémium üzemanyag tankolása után literenként 5 pontot írnak jóvá a kártyákon), vagy a töltőállomások shopjaiban vásárolva (minden 100 Ft után 1 pont jár).Sürgősen költse el a pontjait!
Amire figyelni érdemes:
2017. január 1-jétől viszont már csak a MOL több mint 400 töltőállomásán lesz lehetséges a pontgyűjtés- és beváltás.