Média

A Népszabadságért is felelős igazgató Rogán szomszédjához igazolt

Hanák Tamás
Hanák Tamás
Hanák Tamás a Mediaworks napilapüzletágának vezetője, egyben volt vezérigazgató-helyettese a HG Media csoporthoz tartozó MSC és a KOD Media Kft. ügyvezetője lett.  A Rogán Antal szomszédjának tulajdonában lévő cégcsoport az elmúlt években sorra nyerte a kormányzati megrendeléseket, ők nyerték a közmédia reklámtenderét is.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

Közel tíz év után távozik a többek között a Népszabadságot és a Világgazdaságot is kiadó Mediaworks cégcsoporttól Hanák Tamás, az országos napilap üzletág vezetője, a társaság vezérigazgató-helyettese – adtuk hírül 2015 novemberében, ám mostanáig nem lehetett tudni, hol folytatja a médiaszakember.

Néhány perccel ezelőtt azonban bejelentették, hogy Hanák Tamás lesz az új ügyvezetője a HG Media cégcsoportba (korábbi nevén: Hamu és Gyémánt Média Kft.) tartozó Media Services Company (MSC) és a KOD Média Kft.-nek. (Ha önnek ismerős az MSC neve, akkor vélhetően azért, mert ez az a cég, amely nemrégiben megnyerte a közmédia reklámtenderét, ám végül továbbpasszolta azt a mostanában egyre intenzívebben nyomuló Atmedia nevű, egyébként az Andy Vajna féle TV2 reklámperceit is értékesítő sales house-nak.)

Hanák Tamás egyébként a cég közleménye szerint az értékesítési területek vezetőjeként a két médiaértékesítő cég tevékenységét fogja majd össze.

A közlemény emlékeztet rá, hogy Hanák a Mediaworksöt megelőzően a Ringiernél, illetve a Pesti Estnél dolgozott kereskedelmi igazgatóként majd ügyvezetőként. A bejelentésben szó esik Hanák elődjeinek jövőjéről is. Ez alapján Áy Krisztina, a KOD Média hirdetési igazgatójaként, Galavics András pedig az MSC hirdetési igazgatójaként folytatja tovább a cégcsoportban munkáját.

Jól menő céghez igazolt

A Rogán Antal Pasa Park-i szomszédjának (Csetényi Csaba) érdekeltségébe tartozó HG Media cégcsoport az elmúlt években sorra nyerte a kormányzati megrendeléseket. Ők készítették a bevándorlókról szóló tegeződős, magyar nyelvű kormányzati plakátokat (300 millió forint), de például 400 millió forintért ők segítik a Miniszterelnökség kommunikációs feladatait,  a HG vitte el a Nemzeti Kommunikációs Hivatal másfél milliárdos projektjét, és szintén ez a cégcsoport reklámozza a budapesti gyógyfürdőket, miután ők futottak be győztesen a nettó 150 millió forintos tenderen.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik