A Mindshare nyerte a Rauch Hungária meghívásos médiaügynökségi tenderét, így továbbra is az ügynökség látja el az osztrák gyümölcsfeldolgozó, gyümölcslé és jeges tea gyártó cég teljes körű médiatervezési és vásárlási feladatait Magyarországon.
A WPP-csoporthoz tartozó Mindshare 2014 eleje óta már együtt dolgozott a Rauch Hungária Kft. márkatermékeivel, például a Happy Day, a Bravo, a Yippy és a Rauch IceTea-vel. A reklámtörvény változása miatt azonban a tavalyi év végén meghívásos tendert írtak ki a teljes körű médiatervezési és vásárlási feladatokra, amelyen különböző ügynökségi csoportok egy-egy ügynöksége közül választották ki a nyertest.
Megnyugtató volt számunkra, hogy a korábbi ügynökségünk mind az ár, mind pedig a csatornaválasztás szempontjából a számunkra leginkább megfelelő megoldást mutatta be
– értékelte a döntést Bodnár Péter, a Rauch értékesítési és marketing igazgatója.
Büszkék vagyunk arra, hogy a törvényi változások ellenére is olyan megoldásokat tudunk ügyfeleinknek ajánlani, amelyek megállják a helyüket a piaci versenyben
– tette hozzá Somló Zsolt, a Mindshare ügyvezetője.