Tech
An iphone with a facebook login screen is seen with a striked out facebook logo in the background in this photo illustration on September 22, 2017. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto)

Eltűnő miniszövegeket tesztel a Facebook

Dömös Zsuzsanna
Dömös Zsuzsanna

tech-újságíró. 2017. 10. 18. 14:33

Korábban a témában:

A Facebook elkezdte tesztelni egy újfajta „átmeneti állapotfrissítés” formátumot, amivel a felhasználók olyan, legfeljebb 101 karakteres posztokat írhatnak, amik egy idő után maguktól eltűnnek – erősítette meg a hírt a cég szóvivője a BuzzFeednek. Gyakorlatilag a vizuális tartalmakra kihegyezett Facebook Stories csupaszított változatáról van szó, csak szövegekkel.

Az új formátumú posztok leginkább a közösségi oldal korai időszakát idézik vissza, amikor még javában szöveges bejegyzések borították a hírfolyamot linkek, videók és hirdetések helyett. A modern csavart ismét a Snapchat nyomán másolt átmenetiség adja, amit a Facebook az elmúlt két évben már több alkalommal is magáévá tett az Instagram, a Messenger és a Facebook közösségi oldal különféle fejlesztéseiben, elég csak a „Napom” funkcióra gondolni.

Egy olyan új frissítést tesztelünk, amivel a felhasználók olyan átmeneti posztokat tehetnek közzé profiljukon, hogy barátaik tudhassák, éppen hogy érzik magukat, vagy mit csinálnak abban a pillanatban.”

A 101 karakteres posztoknál a felhasználók beállíthatják, hogy mennyi ideig legyen látható a bejegyzés, valamint azt is megadhatják, hogy az ne jelenjen meg a hírfolyamban, csak saját profiljukon.

MENLO PARK, CA - JUNE 20:  Facebook CEO Mark Zuckerberg looks on during a press event at Facebook headquarters on June 20, 2013 in Menlo Park, California. Facebook announced that its photo-sharing subsidiary Instagram will now allow users to take and share video.  (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)
Egyre kevesebb fiatalt érdekel a Facebook
Helyette az Instagramon és a Snapchaten lógnak.

Egy friss kutatás szerint a fiatalok egyre inkább vándorolnak el a Facebookról, és helyette az olyan, vizuális platformokat részesítik előnyben, mint a Snapchat és az Instagram. A közösségi óriás ennek ellenére folyamatosan növekszik, idén már több mint kétmilliárd felhasználója van a Facebooknak, de a fiatal korosztály számára kevésbé vonzó, ami azért fontos, mert felnőtt éveikben ők lesznek a közösségi oldalon hirdető cégek fő célcsoportja.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Akasztó, 1999. augusztus 2.
Stadler József akasztói vállalkozó áll stadionja gyepén szabadlábra helyezése után. A vállalkozó szabadulása óta üzleti ügyeinek újraindításával és a stadion gazdaságos működtetési feltételeinek megteremtésével tölti az idejét.
MTI Fotó: Újvári Sándor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.