Tech

Nem mindenhol azonnali siker az iPad Pro

Rátfai Gábor
Rátfai Gábor

újságíró. 2015. 12. 22. 15:00

Nem mindenhol tapossák egymást a polgárok azért, hogy iPad Pro kerülhessen a birtokukba.

Kína akkora piac, hogy egyetlen gyártó sem hagyhatja figyelmen kívül, legyen szó bármilyen kütyüről, de néha teljesen esetlegesnek tűnik, hogy az ottaniak mire buknak rá, és mi az, ami nem haladja meg az ingerküszöbüket. Erről egyébként a Samsung tudna mesélni, hiszen sem a Galaxy S6, sem az S6 Edge nem hozta azokat a számokat, amiket elvártak tőle, és a jelek szerint hasonlóan járt az Apple is, mivel a kínaiak az iPad Pro esetében sem tapossák egymást azért, hogy birtokolhassanak belőle egyet-egyet.

A forgalmazás első hetében ugyanis a hatalmas országban a pekingi TalkingData szerint mindössze 49.300 iPad Pro aktiválást hajtottak végre a népek, holott az Apple többre számított, hiszen arrafelé szeretni szokták az almás cég dolgait. A grafikonon az is látható, hogy mennyivel jobban bejön a vásárlóknak a tavaly megjelent iPad Air 2, amiből többszörösét aktiválták a felhasználók, de a jelek szerint még az iPad mini 4 is lepipálja a testvérterméket, aminél egyébként néhány hónappal korábban jelent meg.

A TalkingData vezető elemzője, Ann Tao szerint az iPad Pro magas ára az, ami elriasztja az embereket, és vélhetően megugrana az eszköz népszerűsége, ha faragna belőle az Apple egy kicsit, még akkor is, ha egyébként a high-end felhasználókat célozza meg. Azt azonban az iPad Pro gyengécske eladásai mellett is el kell mondani, hogy Kínában státuszszimbólumnak számítanak ezek a termékek, tehát simán elképzelhető, hogy amint csökken az ár, rögvest tömegestől vetik rá magukat. Lehet, hogy rokonságban állunk a kínaiakkal?

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Fotó: 24.hu / Bielik István
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.