Szórakozás

Herczeg Zoltán: Miért jó nekem aprópénzért hülyét csinálnom magamból?

„Mától végre nem vagyok celeb" - kezdte hosszú Facebook-posztját Herczeg Zoltán. A bejegyzésből kiderül, hogy két műsorba is hívták szerepelni, azonban amikor a fizetésről egyeztettek, bezáródtak az ajtók. Megkerestük a divattervezőt, hogy mondjon pár szót a konfliktusról.

A történet röviden Herczeg szemszögéből

  1. Két kereskedelmi csatorna is megkereste Herczeget – az egyik egy főzős, a másik egy éneklős show műsorral.
  2. Állítólag villámgyorsan átment a válogatókon.
  3. Miután elküldte a fizetési igényét, nem kapott választ.
  4. Egyébként pedig még elköteleződést is vártak tőle.

Herczegnek nem állt össze a kép. Mint írta,

valamiért nem értem meg, hogy miért is jó nekem aprópénzért hülyét csinálnom magamból a képernyőn egy ország előtt.

Megkerestük a divattervezőt, aki a konkrét műsorokról és az anyagiakról nem kívánt beszélni, a többi részletről viszont igen. Kiderült, az egyik csatornánál kettő, a másiknál fél év “hűségidőt” vártak volna el, viszont tele súlyos megkötésekkel, rettentő szigorú regulákkal, amiknek „a kb. felét ki is húzatta volna az ügyvédjével”, de odáig el sem jutottak.

Mivel az üzleti világban egyáltalán nem ritka, hogy tárgyalnak a díjazásokat illetően, kíváncsiak voltunk arra is, hogy megpróbált-e egyezkedni az árakat illetően, de kiderült, részéről

nem volt helye alkunak.

Egészen pontosan az egyik csatorna próbált többet adni, de újra csak nevetséges összegig jutottak el, a másik válaszra sem méltatta. A divattervező – elmondása szerint – egyébként még így is szerényebb összeget mondott elsőre, mint amit tiszta meggyőződéséből mondott volna.

Nemcsak a Facebookon adott hangot egyébként nemtetszésének. Az egyik gyártásvezetőnek is írt két héttel azután, hogy semmit nem reagáltak az első ajánlatára:

Nálunk, a civil éleben szokás válaszolni egy emailre akkor is, ha nem fogadjuk el a benne vázoltakat.

Azt is szerettük volna megtudni, hogy egy magyar divattervező hogyan érvényesülhet úgy, hogy két fontos médiumnál is egyszerre vágja el magát, Herczeg pedig erre azt válaszolta:

A hosszú távú, stratégiai gondolkodás, a professzionális tervezés és kivitelezés a mindenkori minőség és az egyetemes értékek mentén, feltétel nélküli emberség, majd kitartás, kitartás, kitartás, és végül az internetes és a személyes kommunikáció, a személyiség, az egyéniség varázsa. Már ha van olyan.

Kerestük a kereskedelmi csatornákat (RTL Klub, Viasat, TV2), de cikkünk megjelenéséig még nem válaszoltak, hogy velük tárgyalt-e Herczeg, és ha igen, melyik műsorokról van szó.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik