Szórakozás

Gyönyörű fotósorozat készült a magyar tornászutánpótlásról

24.hu
24.hu

2016. 08. 05. 12:39

A Procter&Gamble július 28-án indította útjára legújabb jótékonysági kampányát, melynek célja, hogy a magyar tornászutánpótlás sportolási lehetőségeinek bővítését és fejlesztését támogassa. Ebből az alkalomból a P&G egy fotósorozatot hívott életre Kovács Szilvia, fotográfus segítségével. A fotósorozat a gyerekek mindennapos felkészülő edzéseinek egy-egy részletét örökíti meg, bemutatva a sportág szépségét és a teljesítmény mögött rejlő áldozatos munkát.


A kampány augusztus 24-ig tart, és a támogatás lényege, hogy az adományozni kívánó vásárlók P&G termékeket, többek között Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkákat vásároljanak a Tesco áruházakban.

A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetség közreműködésével országosan 5 tornászutánpótlás-csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.

Mentés

Mentés

Mentés

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. október 26.
Peresztegi Imre, a ZÁÉV Építőipari Zrt. vezérigazgatója, Deutsch Tamás, az MTK Budapest elnöke, Görözdi György, MTK Kiemelt Beruházások Projekt Igazgatója és Paár Attila, a West Hungária Bau Kft. ügyvezető igazgatója (b-j) az új Hidegkuti Nándor Stadion építéséről tartott sajtótájékoztatón 2015. október 26-án. Bejelentették, hogy a ZÁÉV Építőipari Zrt. és a West Hungária Bau Kft. konzorciuma nyerte el a több mint hatmilliárd forintból épülő új stadion tervezésére és kivitelezésére kiírt pályázatot.
MTI Fotó: Illyés Tibor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.