Szórakozás

Van az a pénz, amiért gyerekdalt énekelsz egy japán légkondi-reklámban

24.hu
24.hu

2016. 07. 19. 13:36

Japánban az átlagos dolgoknak nincs helye, minden őrült, furcsa és megdöbbentő, amihez a hollywoodi sztároknak is alkalmazkodniuk kell, ha 120 millió új rajongót akarnak. Az évek során sok híresség fordult meg a japán televízióban és hírnév ide vagy oda, ha a manager lezsírozta, vállalni kell a melót. Így esett, hogy Schwarzenegger dobozos kávét, DiCaprio bankkártyát, Hulk Hogan légkondicionálót reklámozott a távoli Keleten.

Arnold Schwarzenegger

Olykor a Terminatornak is jól jön a plusz lendület, pláne amikor éppen alagutat fúr.

Bruce Willis

Egy reklám, ami reflektál arra, hogyan is zajlik a valóságban egy amerikai híresség japán szerepvállalása.

A Daihatsu Mira e:S reklámfilmjét forgatják éppen, de Bruce Willis teljesítménye nem üti meg a főnök mércéjét. Az első felvételen hibásan mondja az autó nevét, majd vonakodik áttörni a falat, hajtogatva, hogy “veszélyes”, később inkább szinkronizálják. Az utazása végére viszont az alacsony árakról már csak a Daihatsu jut eszébe.

Sylvester Stallone

A Feláldozhatók atyja tudja, mi is az egészséges életmód: golfozik és mini virslit eszik.

Harrison Ford

Indiana Jones-nak sem kellett sok szöveget tanulnia, viszont az legalább egy jól használható mondat:

Egy Kirin Lager sört kérek.

Jean Reno

A népszerű japán rajzfilmhős robotmacskának, Doraemonnak beöltöztetett Jean Reno és barátai kalandjairól is több részes reklámsorozat készült. A színész a szerephez hosszú japán mondatokat magolt be, hogy kék macskaként egyengesse barátai sorsát. A 2012-es londoni olimpia hevében elhatározták, hogy visszautaznak az 1964-es tokiói játékokra, majd ellátogatnak Londonba is. Amúgy ez egy Toyota reklám, az üzenet pedig, hogy az ő autójukkal bárhová eljuthatsz.

Tommy Lee Jones

Kevés színész van, aki annyira odalenne a szigetországért, mint Tommy Lee Jones. A Boss dobozos kávé szóvivőjeként, 2006 óta alakítja a japán televíziós reklámok egyik legnépszerűbb karakterét „Alien Jones”-t.

Jones egy földönkívüli, aki embertestben a Földre jött, hogy harmincnál is több részen át tanulmányozza az emberiséget. Az elvegyülés érdekében mindig új munkakörben tűnik fel, mint tanár, vasutas vagy pizzafutár. Egy nehéz nap végén, pedig lazításként jöhet egy doboz Rainbow Mountain kávé.

Tommy Lee Jones űrlényes karaktere annyira közkedvelt lett, hogy átigazolt a SoftBank nevű japán telekommunikációs cég reklámsorozatába, amivel kiteljesedett Japán legnépszerűbb reklámcsaládja, a “The White Family”.

A család tagjai: egy látszólag normális anya és lánya, egy kutyatestbe ragadt apa, egy afroamerikai fiú és a szobalányuk, Tommy Lee Jones, a földönkívüli.

A kampány 6 évig tartott és 130 reklámfilm készült.

Brad Pitt, avagy Bu-ra-ddo Pi-tto (ブラッド・ピット)

2009-ben szintén a SoftBank két reklámfilmet is forgatott Brad Pittel, aki a neves szumóbirkózó, Musashimaro hűséges asszisztenseként tartja az esernyőt, felveszi a telefont és ha kell, még meg is eteti a sportolót.


John Travolta

Rongylábak és egy reklám, amiben a nőknek nincs felsőteste.

Nicolas Cage

A Pachinko az a szerencsejáték, amiért megőrülnek a japánok. Egész termeket zsúfolnak tele ilyen nyerőautomatákkal, ahol kisméretű fémgolyókkal kísérthetik a szerencsét. A reklámból kiderül, hogy Nicolas Cage is rabja ezeknek a kis golyóknak és mindenről a játék jut eszébe.

Leonardo DiCaprio

Az Orico Card és egy kacsintás minden problémát megold. Persze az sem árt, ha Leonardo DiCapriónak hívnak.

Ben Stiller

A Jóbarátok rajongói biztosan emlékeznek Joey japán reklám-szerepvállalására. A lentebbi szpot olyan, mintha Ben Stiller forgatott volna egy hasonlót, és parodizálná a dolgot. De nem. Ez egy igazi reklám.

George Clooney

Ami Európában George Clooney és a Nespresso, az japánban George Clooney és a zöld sör.

Elijah Wood

Semmi különös, csak egy reklám, amiben Frodo úgy mosolyog, hogy félteni kezded a meg nem született gyermekeidet is.

Lionel Messi

A kölyökképű Aranylabdás focista a reklám tanulsága szerint miután bekrémezi az arcát, egyes szám harmadik személyben beszél önmagáról:

Messi jól érzi magát!

Hulk Hogan

Ez kétségtelenül az egyik kedvencünk. Hulk Hogan légkondicionálót reklámoz énekelve. ÉNEKELVE!

+1 Donald Trump

Japán hangulatú fake kampányfilm Donald Trump tiszteletére. Igen, egy láma testén van a feje és igen, transzformátor alakban felrobbantja a földet.

Iszák Zsófia

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Debrecen, 2015. július 30.
Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Garancsi István, a Videoton FC tulajdonosa a lelátón a labdarúgó Európa Liga-selejtezõjének harmadik fordulójában játszott Debreceni VSC - Rosenborg mérkõzésen a debreceni Nagyerdei Stadionban 2015. július 30-án.
MTI Fotó: Czeglédi Zsolt
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.