A Gazdasági Versenyhivatal 63 millió forintra büntette azt az életbiztosításokkal foglalkozó céget, melynek arca Szilágyi János volt – írja a Bors. A tévés az időskori biztonságról beszél a reklámban, továbbá arról, hogy akár már napi 100 forintos összeggel is megoldják a későbbi temetési költségeket, levéve a terhet a családtagokról.
A GVH azonban mindezt megtévesztőnek találta. A cég ugyanis hamisan sugallta, hogy a biztosítás különböző havidíjakért érdemi segítséget jelent, illetve a családnak kifizetett készpénz akár három és fél millió forintot is elérheti. Az igazság az, hogy a napi száz forintért, legfeljebb ötvenezer forint biztosítási összeg volt elérhető a reklámokkal megcélzott nyugdíjas korosztály számára, és a hirdetésekben hivatkozott egymilliós temetési költség fedezésében az utóbbi összeg nem nyújt érdemi segítséget.
Az ügyben Szilágyi nem kívánt nyilatkozni.