Szórakozás

Kasza Tibi lett az év legközösségimédiásabb celebe

Október 20-án a Marketing&Media díjátadó rendezvényén, a TOP25 Digital Party keretein belül díjazták az énekes-műsorvezetőt. A digitális média legjobb szakembereinek rangsora mellett az idén az is eldőlt, hogy melyik magyar közéleti szereplő menedzseli legjobban közösségi média felületeit.

A “Fókuszban a közösségi média” díjról a 24.hu olvasói döntöttek. A jelöltek között ott volt Aleska, Berki Krisztián, Bódi Sylvi, Hosszú Katinka, Istenes Bence, Kis Grófo, Majka, Palvin Barbara és Schobert Norbi is, de a szavazást elsöprő fölénnyel ( az összes leadott szavazat 55%-ával) Kasza Tibi nyerte, aki személyesen kezelt Facebook oldalán közel félmillió követővel büszkélkedhet.

Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória
Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória

Napi nyolc órában Facebookozol?

Nem ezt mondanám, inkább az van, hogy az embernek állandóan ott kell, hogy legyen a gondolatában. Ha olyan impulzus ér, ha látok egy olyan hírt vagy tapasztalok valamit, akkor tudnom kell, hogy ezzel nekem dolgom van. Inkább ennek a standby állapotnak kell 8 órásnak lennie.

Mennyire tudatosan kezeled az oldalt?

Igyekszem teljesen tudatosan kezelni. Az öncélú, oldalduzzasztó tartalmakból igyekszem kevesebbet adni, inkább arra fektetem a hangsúlyt, amik engem építenek.

Előre megtervezed a tartalmakat?

Nem, az egy görcsös dolog lenne, de nyilván tudom, hogy melyek azok a típusú posztok, amelyek kell, hogy kint legyenek. Ha olyan napom van, akkor már megengedem magamnak, hogy nem foglalkozom vele, de általában napi 10-12 posztom van.

Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória
Fotó: 24.hu/Pál Anna Viktória

Moderálod az oldalt?

Igen, ebben kemény vagyok, de nem azért mert a felbujtók sértik az egómat, egyszerűen nem akarom, hogy az a baráti hangvétel, ami az oldalamon van, az megváltozzon és elrontsa annak a 482 ezer embernek a szórakozását, akik követnek engem.

Mire vagy a legbüszkébb a Facebook oldaladdal kapcsolatban?

Egyértelműen az elérési számokra. Egy nap alatt akár 500-800 ezer közötti megtekintést is el tudok érni a videóimmal, ami már kábelcsatornákkal vetekszik, ez már komoly reklámértéket is hordoz magában. Ezen kívül pedig sikerült olyan véleményvezérré válnom, hogy komolyabb fajsúlyú témák mellé is oda tudok állni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik