Foci

Az MLSZ-nél kezdenek rájönni, hogy szurkolók nélkül mit sem ér az NB I

24.hu
24.hu

2015. 11. 26. 16:09

Már ötlet is van rá, hogyan ösztönözzék a klubokat a nézőszám növelése érdekében.
Korábban a témában:

A jelek szerint a magyar labdarúgás vezetőinek szemét felnyitotta a hétvégi élvonalbeli forduló, amin kevesebb, mint 10 ezer nézőt regisztráltak hat meccsen. A Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) elnöke, Csányi Sándor is beszélt a problémáról szerdán, a magyar labdarúgás napján, amikor kijelentette: gyakorlatilag elfogytak a nézők a honi bajnokikról.

A Nemzeti Sport ezzel foglalkozott csütörtöki számában, Török Gábor, az MLSZ elnökségi tagja pedig megjegyezte, a klubok elkényelmesedtek a labdarúgásba befolyó állami pénzek miatt. Így nem nagyon törik magukat azért, hogy kicsábítsák az embereket a stadionokba.

Hogy mi lehet a megoldás? Török szerint ösztönözni kell a klubokat arra, hogy tegyenek meg mindent a nézőszám növeléséért – némi támogatásért cserébe.

A kluboknak be kell látniuk, hogy szükség van a szurkolókra, még akkor is, ha idehaza nem származik számottevő bevételük a jegyértékesítésből. Ha foghíjasok a lelátók, és nincsenek nézők, joggal tesszük fel a kérdést: mi végett van ez az egész?! Az MLSZ ösztönözte a csapatokat a fiatal labdarúgók bevetésére és a légiósok számának csökkentésére is, de nem zárható ki, hogy a következő lépésben arra  buzdítja őket – némi támogatásért cserébe –, hogy minden tőlük telhetőt tegyenek meg a nézőszám növeléséért. Ez egyelőre csak egy ötlet, ám a probléma jelentősége miatt korbácsra és mézesmadzagra van szükség

– mondta Török.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. augusztus 27.
Dabóczi Kálmán, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az új Solaris-Skoda trolibuszok sajtóbemutatóján a BKV X. kerületi  Zách utcai trolibuszgarázsában 2015. augusztus 27-én. Napokon belül megkezdődik a 36 új trolibusz tesztüzeme Budapesten, amelyek „önjáróak”, akár négy kilométert is meg tudnak tenni behúzott áramszedővel. Az alacsonypadlós járművek közül a csuklós trolikon 104, a szóló járműveken 64 ember utazhat egyszerre.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.