Megújította a tartalommarketing és saját média üzletágának zászlóshajóját, a legnagyobb magyar fájlküldőt, a Mammutmailt a Neo Interactive – jelentette be a hazai tulajdonú digitális ügynökség.
A megújítás során több technikai fejlesztést is végrehajtottak a 2006-ban indult szolgáltatásban. A legfontosabb ezek közül az, hogy a site a korábbi Flash-es alapról HTML5-re váltott, hogy jobban megfeleljen az aktuális webes technológiai igényeknek. Emellett a Neo elhagyta az előválasztó oldalt, megváltoztatta az értesítő e-maileket, illetve a letöltők számára lehetővé tette az azonnali továbbküldést is.
Jelezték azt is, hogy az átalakítás nem áll meg ezzel. A következő lépés a felhasználók számára már nem látható hirdetéskezelő admin felület optimalizálása lesz, hiszen az oldal indulása óta megváltoztak, fejlődtek a reklámfelületek is, amit mostanra kiszolgálóoldalról is le kell követni. A legjelentősebb ezek közül a teljes képernyőt kitöltő tapéta és videóhirdetés.