Média

Változás a Neo működésében

A Neo Interactive irodájának homlokzata
A Neo Interactive irodájának homlokzata
Új szervezettel és vezetőkkel dolgozik az interaktív ügynökség.

Idén ünnepli 15. születésnapját a Neo interaktív ügynökség, mely új szervezeti struktúrában folytatja működését. Az ügynökség három szakmai terület alapján üzleti egységekbe szervezte tevékenységeit, amelyek munkáját üzlettámogató egységek (marketing, tudásmenedzsment, hr, operáció, kontrolling) segítik.

A három szakmai terület élére új vezetők érkeztek. A paid media részleget Cieklinski Melinda, a social media csapatot Novák Ferenc, míg az integrált kampányokért felelő egységet Marosi Balázs irányítja.

Cieklinski Melinda
Cieklinski Melinda
Novák Ferenc
Novák Ferenc
Marosi Balázs
Marosi Balázs

Az átalakulási folyamat 2016 elején kezdődött, így most egy jelentős mérföldkőhöz érkeztünk. Szimbolikus, hogy éppen idén ünnepeljük a 15. születésnapunkat, de – ahogyan a változásokból is látható – nem hátra, hanem előre tekintünk. Az új vezetők tapasztalt, motivált szakemberek, a támogatásukkal sokkal jobb esélyekkel tudunk nemcsak piacon maradni, hanem a piac előtt járni. 2017-ben nem kevés újdonsággal készülünk. A januári Enter!Digital képzésünk után egy megújult, kibővített Digitális Média Tények Könyvével jelentkezünk, és bővül az általunk rendezett e-kereskedelmi akciós nagy napok köre is, és még sorolhatnám

– mondta Soós Gergely, a neo ügyvezetője és alapító-tulajdonosa.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik