Média
Egészségkalauz

Felvásárlással erősít digitális téren a RAS Magyarország

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 04. 07. 10:29

A Ringier Axel Springer Magyarországhoz került az egeszsegkalauz.hu portál, mely egyúttal új főszerkesztőt is kapott. Tesztüzemben indul a magyar NOIZZ is.
Korábban a témában:

Áprilistól a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS) digitális portfóliójába tartozik az egeszsegkalauz.hu internetes oldal.  A cég közölte azt is, hogy az online integráció mellett az Egészség Kalauz nyomtatott mellékletként is megjelenik majd.

A médiavállalat pénteki tájékoztatása alapján a főleg laikusokat megszólító, egészségügyi tematikájú oldal átlagosan havi 220-250 ezer látogatót ér el. Hozzátették: a site integrációjával az oldal olvasottságának gyors növekedése mellett a többi online felületen és nyomtatott magazinban is felhasználható értékes egészségügyi tartalommal is számolnak.

A 15 éve indult oldalt részben orvosok és gyógyszerészek szerkesztik. A már közel 6 ezer válasszal rendelkező tanácsadó rovat mellett, több mint 12 ezer gyógyszer és étrend-kiegészítő tájékoztató, 26 ezer szavas orvosi szótár, részletes betegség- és tünetkereső, valamint egészségügyi tesztek és kalkulátorok is helyet kaptak az oldalon. Az online felület partnereként minden vasárnap az RTL Klubon jelentkezik az Egészségkalauz című tévéműsor Győrffy Pál és Valkó Eszter vezetésével.

Az oldal főszerkesztői feladatait márciustól Simon Izabella látja el, aki korábban a házipatika.com-nál volt szerkesztő.

A bulvár, életmód és közéleti tartalmak mellett egy egyre szélesebb célközönséget megszólító tematika, az egészségügy is helyet kap a kínálatunkban. Az új felület segítségével még előnyösebben használhatjuk ki a kiadóban rejlő szinergiákat, miközben új olvasókat is elérünk

– említette Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója.

Bár a RAS közleménye nem említi, de információink szerint a blikk.hu és a profession.hu, illetve immáron az egeszsegkalauz.hu tulajdonosa Magyarországon is elindítja a NOIZZ nevű, fiatalokat megszólító digitális európai márkáját. A NOIZZ néhány napja Romániában debütált, és most folyik a magyar nyelvű oldal nyilvános tesztelése, amiből látszik is valami a noizz.hu-n. Az indulás hivatalos bejelentése körülbelül egy hét múlva várható.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.