A BILD és a Ringier Axel Springer Media együttműködésében tegnap Németországban is elindult a fiatal közönséget célzó új digitális médiaszolgáltatás, a NOIZZ. A Noizz Lengyelországot, Szerbiát és Szlovákiát követően vált elérhetővé a német piacon.
Az oldal szerkesztői azt ígérik, hogy friss és személyes hangvétellel, formabontó módon próbálnak tudósítani mindenről, ami a városi, digitális médiára fogékony célcsoportját érdekli, kezdve a divattól és életmódtól az utcai művészeten és zenei élményeken át egészen a politikai és társadalmi kérdésekig.
A NOIZZ 2015 novembere óta működik Lengyelországban, 2016-tól pedig Szerbiában és Szlovákiában. A felhasználók száma mostanra havi 7,5 millióra emelkedett.
A fiatal és újonnan alakult szerkesztőségi csapatot Manuel Lorenz, a BILD Team New Platforms munkatársa vezeti. A csapat további tagjai között vannak az Axel Springer Akadémia diákjai, véleményvezérek és bloggerek is.
Stefan Betzold, a BILD Digital ügyvezető igazgatója szerint „a NOIZZ-t arra a generációra szabtuk, amely kora és életmódja alapján definiálja önmagát: közösségi csatornákat használ, urbánus, hangos és mindig keresi az újdonságot.”
Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális területének lapigazgatója arról beszélt, hogy
folyamatos fejlődésének köszönhetően a portál lépésről lépésre európai médiamárkává válik.