Média

Új európai médiamárkát épít a Ringier Axel Springer

A BILD-del közösen indította el tegnap a Ringier Németországban a városi életmódra fókuszáló új weboldalt, a NOIZZ-t, mely már több más európai országban is üzemel.

A BILD és a Ringier Axel Springer Media együttműködésében tegnap Németországban is elindult a fiatal közönséget célzó új digitális médiaszolgáltatás, a NOIZZ. A Noizz Lengyelországot, Szerbiát és Szlovákiát követően vált elérhetővé a német piacon.

Az oldal szerkesztői azt ígérik, hogy friss és személyes hangvétellel, formabontó módon próbálnak tudósítani mindenről, ami a városi, digitális médiára fogékony célcsoportját érdekli, kezdve a divattól és életmódtól az utcai művészeten és zenei élményeken át egészen a politikai és társadalmi kérdésekig.

A NOIZZ 2015 novembere óta működik Lengyelországban, 2016-tól pedig Szerbiában és Szlovákiában. A felhasználók száma mostanra havi 7,5 millióra emelkedett.

A fiatal és újonnan alakult szerkesztőségi csapatot Manuel Lorenz, a BILD Team New Platforms munkatársa vezeti. A csapat további tagjai között vannak az Axel Springer Akadémia diákjai, véleményvezérek és bloggerek is.

Stefan Betzold, a BILD Digital ügyvezető igazgatója szerint „a NOIZZ-t arra a generációra szabtuk, amely kora és életmódja alapján definiálja önmagát: közösségi csatornákat használ, urbánus, hangos és mindig keresi az újdonságot.”

Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális területének lapigazgatója arról beszélt, hogy

folyamatos fejlődésének köszönhetően a portál lépésről lépésre európai médiamárkává válik.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik