Média

Az Y-generációra lő a Ringier Axel Springer

A NOIZZ lengyelországi sikerei után megérkezett a szlovák piacra is.

A napokban elindult a szlovák piacon a Ringier Axel Springer által létrehozott, az Y-generációt megcélzó online szolgáltatás, a noizz.sk. A szolgáltatás először Lengyelországban indult be tavaly novemberben, és mára 3 millió felhasználóhoz jut el havonta a Gemius Megapanel májusi adatai alapján.

A noizz.sk az ezredfordulós generáció tagjait célozza meg, akiket Y-generáció, vagy internet- generáció névvel is illetnek. A szolgáltatás különböző tematikák viszonylag nagy választékát fedi le, például hírek, szórakozás, hírességek, társadalmi és életmóddal kapcsolatos témák. A multimédia-tartalmakat főleg közösségi média csatornáin osztják meg. A szerkesztői csapat szintén az Y-generáció tagjaiból áll. A szlovák verzió főszerkesztője Peter Habara, aki új szerepe mellett továbbra is felel a Ringier Axel Springerhez tartozó második legnagyobb szlovák híroldal, az Aktuality.sk weboldal videó-tartalmaiért is.

Jovan Protic, a Ringier Axel Springer Media AG digitális kiadásért felelős igazgatója a bejelentés kapcsán arról beszélt, hogy Lengyelországban nagyon jó tapasztalataik voltak a szolgáltatással. “Új videó formátumaink, a NOIZZ raport és a NOIZZ food áprilisban 5 millió megtekintést generáltak. A lengyel és szlovák csapat együttműködik majd az ilyen jellegű magas minőségű videó- és írott tartalmak cseréjében is. Tervben van, hogy a márkát más piacokra is bevezetjük” – tette hozzá.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik