Kreatív
Média

Változás az egyik legnagyobb szakkiadónál

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 12. 21. 14:28

Már mától más néven folytatja működését a többek között a Kreatív című marketingpiaci újságot és az Üzlet és Pszichológia szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary.
Korábban a témában:

Szerdától új logóval, arculattal és új néven, PPH Mediaként folytatja működését a többek között a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary. A névváltás nem érinti a kiadó által megjelentetett médiamárkákat, azok megőrzik saját logójukat és nevüket, a tulajdonos pedig továbbra is a német Süddeutscher Verlag marad – írja a kiadó portfóliójába tartozó kreativ.hu.

A mostani lépés egy három évvel ezelőtti átalakulási folyamat kiteljesedése. 2013 nyarától összevont értékesítési csapat látja el a kiadó összes termékéhez kapcsolódó sales-feladatokat, illetve az addig az egyes szerkesztőségek alá tartozó tördelési, grafikai feladatokat végző munkatársak is egy csapatba szerveződtek. A három évvel korábbi átalakulás célja elsősorban az értékesítés erősítése volt, illetve az, hogy a kiadó az üzleti partnereit egykapus ügyfélkezeléssel tudja kiszolgálni.

A mostani döntéssel az egyes lapok mellett a kiadói márkát is erősíteni szeretné a kiadó vezetése, így született meg a PPH Media és a friss arculat, amely a jövőben egyfajta ernyőmárkaként funkcionál a kiadó egyes lapjai fölött.

Vándor Ágnes, PPH Media
Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezetője változatlanul betölti a pozíciót

Az integrált értékesítés és egykapus ügyfélkezelés további erősítése, illetve a kiadónk piacvezető szakmai portfóliójának a kommunikálása a mostani név- és logóváltás elsődleges célja. Olyan arculatot szerettünk volna a PPH Mediának, amely kellően felismerhető és megjegyezhető a hirdetőink számára, azonban jól együttműködik az általunk kiadott egyes médiamárkák logójával és arculatával is

– idézik az átalakulás kapcsán Vándor Ágnest, a PPH Media ügyvezető igazgatóját.

A PPH Media a német Süddeutscher Verlag – a Süddeutsche Zeitung kiadója – magyarországi leányvállalata, az egyik vezető szakkiadó Magyarországon. Meghatározó piaci pozícióval rendelkezik az orvosi, a média/marketing, a műszaki, az élelmiszer és gasztronómiai lapkiadás területén, továbbá meghatározó tényező a szállodaipari és idegenforgalmi lapkiadásban. A kiadóhoz tartozik a Kreatív mellett az Élelmiszer, a Turizmus Trend, a Gyártástrend, az Üzlet és Pszichológia, a Business Next, a Tobacco, a Medical Tribune és több más orvosi kiadvány, illetve az ezekhez kapcsolódó weboldalak.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Local demonstrators march with a flag with the image of Russian President Vladimir Putin and Hungarian Prime Minister Viktor Orban close to the headquarter of the governor FIDESZ party at Heroes Square as students, teachers of the Central European University and their sympathizers protest in downtown Budapest on April 9, 2017. 
Hungarian lawmakers approved legislation that could force the closure of a prestigious Budapest university founded by US billionaire investor George Soros, sparking fresh protests. The English-language Central European University (CEU), set up in 1991 after the fall of communism, has long been seen as a hostile bastion of liberalism by Prime Minister Viktor Orban's government.  / AFP PHOTO / ATTILA KISBENEDEK
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.