Média

Új lappal bővült a magyar digitális médiapiac

Új Egyenlőség
Új Egyenlőség
Online társadalomelméleti lapot indítottak fiatal magyar társadalomkutatók Új Egyenlőség címmel. Célközönségük a politizáló közvélemény egésze.

Hétfőn bejelentették, hogy megkezdte működését Új Egyenlőség címmel egy új online társadalomelméleti lap, amelynek weboldalán, az ujegyenloseg.hu internetcímen hetente többször, a Facebook-oldalán pedig gyakran frissülő tartalmat fiatal kutatókból és egyetemi oktatókból álló szerkesztőbizottság biztosítja.

Olyan problémák feldolgozását ígérik, amelyeket a politikai marketing szempontjait figyelembe vevő közbeszéd manapság elkerül vagy csak felszínesen érint.

“Az Új Egyenlőség a napi politikai által teremtett virtuális valóság helyett a valóságos társadalmi problémákat elemzi” – írják.

Az új lap főszerkesztője Pogátsa Zoltán lett. Szerkesztő lett ezenkívül Bíró-Nagy András, Éber Márk Áron, Kóczé Angéla és Kiss Ambrus. Ők ígéretük szerint közösen olyan igényes tartalmú, ám közérthető társadalomelméleti kiadványt tárnak az olvasók elé, amely a gazdasági demokrácia alapértékeit – egyenlőség, szabadság, igazságosság és szolidaritás – képviseli. A magazin célközönsége a politizáló közvélemény egésze. A lap elemzései a magyar társadalom nagyobb horderejű kérdéseiről szólnak, értékvitára hívva mindazokat, akik egy igazságosabb és gazdagabb Magyarország jövőjén gondolkodnak.

Íme a bemutatkozó videójuk.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik