Eurosport
Média

Digitális szolgáltatócéget alapított az Eurosport tulajdonosa

24.hu
24.hu

2016. 11. 07. 12:25

A Discovery Communications (az Eurosport tulajdonosa) és a BAMTech hosszú távú együttműködést jelentett be, ennek keretében  BAMTech Europe néven egy új digitális technológiai szolgáltató céget alapítottak.

Mi az az OTT?

Az OTT az Over the Top TV rövidítése. Ez egy olyan audiovizuális vagy audio tartalomszolgáltatás, amely szélessávú adatátviteli technikával jut el a nézőhöz.

Az új vállalat tartalomtulajdonosoknak, műsorszolgáltatóknak és OTT-platform üzemeltetőknek kínál szolgáltatásokat annak érdekében, hogy azok Európa-szerte növelhessék digitális lehetőségeik és szolgáltatásaik körét, valamint az elérést.

A megállapodás értelmében az új vállalat első ügyfele az Eurosport Digital lesz, amely ezáltal hozzáférést kap világszerte népszerű sportágak európai sportközvetítési jogaihoz, beleértve a BAMTech jelenlegi és a jövőben önállóan, illetve az Eurosporttal közösen megszerzendő jogait is.

Az új BAMTech Europe vállalatot a Discovery Communications (ide tartozik az Eurosport is), a BAMTech LLC, a Major League Baseball digitális üzlete, az MLB Advanced Media (MLBAM) leányvállalata közösen alapítja meg. Az új vállalkozás létrehozása a BAMTech európai terjeszkedését szolgálja, magas színvonalú technológiai szolgáltatást kínálva az európai sport-, a hírműsor- és a szórakoztató tartalmakat gyártó ügyfeleknek.

Technológiai szolgáltató fog össze a médiavállalattal

A BAMTech az elmúlt tizennégy év során streaming-szolgáltatások fejlesztésével és tervezésével foglalkozott, jelenleg globális szinten már 7,5 millió előfizetővel rendelkezik, beleértve az amerikai OTT-tartalom felhasználókat. Úgy gondolják, hogy a tévékészülékeken és egyéb eszközökön keresztül elérhető, egyre növekvő mennyiségű OTT-tartalmaknak és a több száz millió mobil-előfizetőnek köszönhetően Európa stratégiai szempontból jó lehetőséget kínál az együttműködésre a BAMTech technológiai vállalatnak és a Discoverynek mint az egész kontinensen erős jelenléttel és kiterjedt kapcsolati tőkével rendelkező vállalatnak.

A bejelentés értelmében a BAMTech videoplatformja és szolgáltatása 2017-ben beépül majd az Eurosport Digital minden termékébe, beleértve az Eurosport.com weboldalt és az Eurosport Player előfizetői OTT-sport-platformot, amely összesen 52 országban kínál teljes körű hozzáférést a legnagyobb sporteseményekhez bármikor és bármilyen eszközön keresztül.

Emellett, a jövőben az Eurosport és a BAMTech közösen fog dolgozni azon, hogy a prémium sportesemények minél szélesebb körben és még több képernyőn keresztül legyenek elérhetőek, ami kiterjed a jövőbeli és a már meglévő BAMTech sportközvetítési jogokra, valamint a közös vállalkozás keretében az Eurosport digitális platformja számára megszerzett jogokra is világszerte.

A Discovery évtizedek óta új üzleti modellekbe és márkákba invesztál, amelynek eredményeképpen a legjelentősebb globális lábnyommal rendelkező médiavállalatává fejlődött. Partnerünkkel, a BAMTech-kel létrehozott új vállalat, a BAMTech Europe tökéletesen illeszkedik a Discovery hosszú távú stratégiájába, amely szerint prémium tartalmakat minél több képernyőn keresztül és minél szélesebb körben kíván eljuttatni a nézőkhöz, mint eddig valaha

– nyilatkozta David Zaslav, a Discovery Communications vezetője.

Új vezető az Eurosport Digital élén

A Discovery és a BAMTech megállapodását megelőzően a Discovery Ralph Riverat nevezte ki az Eurosport Digital vezetőjének. Rivera korábban hat évet töltött a BBC-nél, a digitális terület vezetőjeként, ahol a BBC teljes digitális médiaszolgáltatásáért felelt, beleértve a BBC iPlayer bevezetését, amelynek 300 százalékos növekedése az ő irányítása alatt valósult meg. 2012-ben Londonban a BBC iPlayer tette lehetővé az első igazi digitális olimpia megvalósulását.

A bejelentést kevesebb mint két héttel előzte meg a hír, miszerint a Discovery nagyszabású digitális tartalmi együttműködés keretében létrehozta a Group Nine Media nevű digitális tartalom és közösségi video-vállalatot.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.