Média

Jól ment a UPC Magyarországnak

24.hu
24.hu

2016. 08. 05. 12:36

Korábban a témában:

A Liberty Global legfrissebb beszámolója után nem sokkal a UPC Magyarország is nyilvánosságra hozta 2016 második negyedévére vonatkozó üzleti eredményeit.

Az elmúlt negyedévben több mint 15 ezer új háztartásba jutott el a szolgáltató hálózata, ami többek között annak a 4,4 milliárd forintos befektetésnek is köszönhető, amelyet a hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások, például a Horizon platform és a Műsorvisszanéző funkció bevezetésére fordítottak. Az elmúlt év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal növekedett a UPC Magyarország árbevétele, ami nemcsak a távközlési szektorban, hanem az egész magyar piacon is kiemelkedő eredménynek számít.

A folyamatos fejlesztések fontosságát szem előtt tartva, a UPC Horizon néven májusban elindította a digitális műsorszolgáltatás új platformját, benne a Műsorvisszanéző funkcióval, amely a magyarországi televíziós piacon egyedülálló újdonságnak számít. Ez jelentős érdeklődést vált ki mind az új, mind a meglévő ügyfelek körében. Emellett a mobil tévénézést biztosító Horizon Go szolgáltatás népszerűsítése is sikeres volt, hiszen az első negyedévhez képest ötszörösére nőtt az új felhasználók száma.

A június végi adatok szerint a  cég ügyfeleinek száma meghaladta a 814 ezer főt. A cég álláspontja szerint a hálózatfejlesztésre és termék innovációkra fordított 4,4 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően erősödik a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet. Az április és június közötti időszakban több mint 23 ezer új előfizetéssel (üzleti szakkifejezéssel RGU – Revenue Generating Unit) bővült a UPC portfóliója, ezzel pedig összesen 1.865.000-re nőtt a tévés, internetes, mobil, és telefonos szolgáltatásokat magába foglaló előfizetések száma. Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret.

„Az ügyfeleink valós igényeire épülő új termékek bevezetésére, és a hálózatunk fejlesztésére fordított jelentős beruházások helyes döntésnek bizonyultak. Ezek a befektetések már hozzák a várt eredményeket, ahogyan az a 2016 második negyedévében tapasztalható, kiemelkedő mértékű bevételnövekedésből is látható. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy növeljük a UPC lefedettségét, és ezzel egyre több ember számára tegyük elérhetővé innovatív szolgáltatásainkat, mindemellett pedig biztosítsuk, hogy a jövőben is folytatódjon ez a jelentős növekedési tendencia” – mondta  Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.