A TV2 székháza
Média

Megújult a TV2 Csoport arculata

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 05. 03. 11:58

Az új arculat már jobban igazodik a TV2 terjeszkedési stratégiájához, vagyis ahhoz, hogy a jövőben várhatóan nem csak négy csatornájuk lesz.
Korábban a témában:

Májustól megújult a TV2 Csoport logója, amely mostanáig alapvetően négy, a médiavállalathoz tartozó csatorna (TV2, SuperTV2, FEM3 és a Pro4) színeire épült, hiszen a négy négyzet a társaság neve fölött mostanáig ezeket a csatornákat szimbolizálta.

Ilyen volt a régi:

A TV2 Csoport régi logója
A TV2 Csoport régi logója

 

A TV2-nél azonban jelenleg azon dolgoznak, hogy további csatornákkal bővüljön a tévés portfóliójuk, erről Dirk Gerkens vezérigazgató már a kinevezését megelőzően is beszélt. Azzal kapcsolatban egyelőre sok a találgatás, hogy mely csatornák jöhetnek szóba mint felvásárlási célpont: a korábban a Népszabadság által hírbe hozott Story-csatornákat működtető Project029 csoport (illetve a Project029 leányvállalataként működő Digital Media and Communications Zrt. vezérigazgatója) és a Sportklub, a Fishing&Hunting, a DoQ és a Sláger TV tulajdonosa (a Tematic Media Group) ugyanis egyaránt azt nyilatkozták a 24.hu-nak, hogy nem folytatnak tárgyalásokat Andy Vajna médiavállalatával. Elképzelhető emiatt, hogy végül mégsem felvásárlás lesz a vége, hanem Andy Vajnáék maguk indítanak további csatornát a meglévő négy mellé.

Az új arculat mindenesetre már jobban kifejezi azt, hogy a tavalyi évben a kormánybiztos kezére került TV2 Csoport nem csak négytermékes médiavállalatként kíván működni.

A TV2 csoport kommunikációs osztályán az arculatváltással kapcsolatos érdeklődésünkre egyébként azt közölték, az új logót elsősorban a médiacsoport B2B (business-to-business, tehát partnerekkel folytatott vállalati) kommunikációjában használják majd. (Ez azt jelenti, hogy a csatornák megjelenése most nem változik.)

A megújulás okairól azt mondták:

Az új logó jobban illeszkedik a vállalat terveihez.

A végére hagytuk a lényeget. Íme az új logó:

A TV2 Csoport új logója
A TV2 Csoport új logója
Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.