Májustól megújult a TV2 Csoport logója, amely mostanáig alapvetően négy, a médiavállalathoz tartozó csatorna (TV2, SuperTV2, FEM3 és a Pro4) színeire épült, hiszen a négy négyzet a társaság neve fölött mostanáig ezeket a csatornákat szimbolizálta.
Ilyen volt a régi:
A TV2-nél azonban jelenleg azon dolgoznak, hogy további csatornákkal bővüljön a tévés portfóliójuk, erről Dirk Gerkens vezérigazgató már a kinevezését megelőzően is beszélt. Azzal kapcsolatban egyelőre sok a találgatás, hogy mely csatornák jöhetnek szóba mint felvásárlási célpont: a korábban a Népszabadság által hírbe hozott Story-csatornákat működtető Project029 csoport (illetve a Project029 leányvállalataként működő Digital Media and Communications Zrt. vezérigazgatója) és a Sportklub, a Fishing&Hunting, a DoQ és a Sláger TV tulajdonosa (a Tematic Media Group) ugyanis egyaránt azt nyilatkozták a 24.hu-nak, hogy nem folytatnak tárgyalásokat Andy Vajna médiavállalatával. Elképzelhető emiatt, hogy végül mégsem felvásárlás lesz a vége, hanem Andy Vajnáék maguk indítanak további csatornát a meglévő négy mellé.
Az új arculat mindenesetre már jobban kifejezi azt, hogy a tavalyi évben a kormánybiztos kezére került TV2 Csoport nem csak négytermékes médiavállalatként kíván működni.
A TV2 csoport kommunikációs osztályán az arculatváltással kapcsolatos érdeklődésünkre egyébként azt közölték, az új logót elsősorban a médiacsoport B2B (business-to-business, tehát partnerekkel folytatott vállalati) kommunikációjában használják majd. (Ez azt jelenti, hogy a csatornák megjelenése most nem változik.)
A megújulás okairól azt mondták:
Az új logó jobban illeszkedik a vállalat terveihez.
A végére hagytuk a lényeget. Íme az új logó: