Média

Eredményt hirdetett a Rauch

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 02. 25. 12:29

Érdekel a content marketing?


Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

A Mindshare nyerte a Rauch Hungária meghívásos médiaügynökségi tenderét, így továbbra is az ügynökség látja el az osztrák gyümölcsfeldolgozó, gyümölcslé és jeges tea gyártó cég teljes körű médiatervezési és vásárlási feladatait Magyarországon.

A WPP-csoporthoz tartozó Mindshare 2014 eleje óta már együtt dolgozott a Rauch Hungária Kft. márkatermékeivel, például a Happy Day, a Bravo, a Yippy és a Rauch IceTea-vel. A reklámtörvény változása miatt azonban a tavalyi év végén meghívásos tendert írtak ki a teljes körű médiatervezési és vásárlási feladatokra, amelyen különböző ügynökségi csoportok egy-egy ügynöksége közül választották ki a nyertest.

Megnyugtató volt számunkra, hogy a korábbi ügynökségünk mind az ár, mind pedig a csatornaválasztás szempontjából a számunkra leginkább megfelelő megoldást mutatta be

– értékelte a döntést Bodnár Péter, a Rauch értékesítési és marketing igazgatója.

Büszkék vagyunk arra, hogy a törvényi változások ellenére is olyan megoldásokat tudunk ügyfeleinknek ajánlani, amelyek megállják a helyüket a piaci versenyben

– tette hozzá Somló Zsolt, a Mindshare ügyvezetője.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.